fred_stian Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Hallo! Må kjøpe meg klarlakk nå til en bmw jeg driver med... Moder'n har no som hu har brukt på tre møbler hu malte på en gang i tiden, quick klar matt tror jeg den hette, vil denne funke?! Den vil vel ikke bli så blank at det gjør no ettersom den heter matt...Eller...?! Så hvem klarlakk bruker folket her ute? Hvor kjøper man den,pris osv? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 bruker tamiya sin klarlakk,bestiller fra http://www.hlj.com eller kjøper den på absolutthobby på hamar,om jeg plutselig trenger noe. en boks,koster vel ca 30kr på hlj(tror jeg)og koster vel ca 75-90 kr i norge tror ikke den lakken til tre er noe særlig,og ja,den vil bli matt Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg