e1keland Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 :(: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Ikke bra...Vet du hva som hendte eller? Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Sideskjørtene er vel ødelagt..? noen som vet? Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 hamansen skrev: Sideskjørtene er vel ødelagt..? noen som vet? Skal reise å se på den til uka.. Er ting bra, skal jeg ha med meg sideskjørta og bakleppa.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 VW4 skrev: Ikke bra...Vet du hva som hendte eller? Først i autovernet, så i en fjellvegg visstnok.. Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Chr|z skrev: Skal reise å se på den til uka.. Er ting bra, skal jeg ha med meg sideskjørta og bakleppa.. Er veeeeeldig intr i skjørtene hvis de ikke er ødelagt....:hello: Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Er Det Noen Som Har Nr Til Han Duden Som Eide Bilen? Trenger Girkasse! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Singh_Supreme skrev: Er Det Noen Som Har Nr Til Han Duden Som Eide Bilen? Trenger Girkasse! Bilen står på kongsvinger bilopphuggeri! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 hamansen skrev: Er veeeeeldig intr i skjørtene hvis de ikke er ødelagt....:hello: Regnet med at det var et attraktivt salgsobjekt, så hvis de er hele, skal du få de ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 om det er skade på de som kan repareres så er jeg fortsatt intr =) send meg pm når du har vært der..=) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 hamansen skrev: om det er skade på de som kan repareres så er jeg fortsatt intr =) send meg pm når du har vært der..=) Will do! :) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg