Gå til innhold

Chris sitt prosjekt

Ranger emnet

Chriz CivicMan ;)

Anbefalte innlegg

• Svar 235
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sier noe der.. Skulle en ha lakkert noe mer så!

Fått på effektanlegget eller? Spent på det!

Begynner å bli mange jazzblå golfer her nå!:D

JAZZBLÅ GOLFER ROX!:P hehe.. men å få på små speil er virkelig verdt ass... Bilen blir jo lik på begge sider jo:D!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det virkelig verdt bryet å sette på mindre speil? har vurdert det, men finner ut at det ikke er verdt pengene og jobben..

Vel, når folk ikke klarer å ligge på sin side av veien, så de heller finner det for godt å heller knuse speilet mitt, så må det byttes og da kan man jo like godt sette på et lite speil..:D

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier noe der.. Skulle en ha lakkert noe mer så!

Fått på effektanlegget eller? Spent på det!

Begynner å bli mange jazzblå golfer her nå!:D

Har fått det på, men det sitter ikke skikkelig.. Støtte på noen problemer underveis.. Skjøten er litt for stor i forhold til org. eksosen, så må få byttet skjøten først!

Og hvorfor i helvete klarer man ikke å lage eksosklemmer som holder!? Har fane meg knekt tre klemmer å forsøk på å skru de sammen.. :ex_machinegun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, en liten update.. Eksosen er nå på plass, bilder kommer senere.. Kjempe fornøyd med lyden!

Var ute å kjørte idag og tenkte jeg skulle kjøpe meg et nytt batteri.. På vei til Bilxtra, så skjedde det som har hendt flere her inne.. Ruta datt rett ned.. Banna og sverta i 10min og fikk karret meg til nærmeste bensinstasjon så jeg fikk kjøpt teip og teipet opp ruta..

Reiste på Jessheim Auto da en kompis jobber som selger der, og slapp billig unna.. Slapp heldigvis å bytte hele dørplata, men et rep. sett med ny vaier og nye 'løftesaker' på vinduene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal av med dørpanelet for helt andre grunner snart jeg også å da er det vel like greit å bytte dette først som siste... Grei jobb eller?

Får ikke delene før imorgen, så vet ikke enda.. Skal ta bilder.. Må av med dørtrekket, dørplata og låsekassa.. notin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allright... får kjøre på med en liten How-To du da... dette skjer jo ALLE Golf Iv før eller siden så :rolleyes:

Hvilket batteri hadde du tenkt deg da?

Skal lage en How-To jeg vettu :D

Tenkte på Optima eller Stinger batteri, men etter en tur til Strømmen fraskrev jeg meg den tanken.. Gidder ikke å betale 1500-2200kr..

Så jeg kjøper nok samme batteri som jeg hadde i den røde Golf, Sønnak Exxide batteri.. Det funket drit bra, selv med tanke på stor stereo, kaldstart osv.. Kunne stå i flere timer og spille på full guffe, og allikevel bare dra tre ganger på starteren før bilen startet.. Det lengste jeg har stått er nesten 8 timer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Excellent! :thumbs

Nei det skjønner jeg... Er hypp på å oppgradere batteriet mitt selv jeg. Hvor handler du det Sønnak batteriet evt? Har alltid lurt på hvordan en batterioppgradering vil funke med tanke på alle de "ekstrakursene" som sitter på toppen av orginalbatteriet! Skjønner hva jeg mener?

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Excellent! :thumbs

Nei det skjønner jeg... Er hypp på å oppgradere batteriet mitt selv jeg. Hvor handler du det Sønnak batteriet evt? Har alltid lurt på hvordan en batterioppgradering vil funke med tanke på alle de "ekstrakursene" som sitter på toppen av orginalbatteriet! Skjønner hva jeg mener?

Mekonomen fører Sønnak, Bilxtra har sluttet med det..

Skjønner hva du mener, den svarte boksen med ledninger inn og ut.. Byttet ikke batteriet selv på den røde, var de som rettet den som gjorde det, men går ut ifra at den sitter klipset fast eller sitter sammen med tilkoblinga på batteripolen.. Eller? Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okai... har VACN rabatt på Mekonomen så da får jeg stikke dit.

Stemmer, den svarte boksen ja. Kobles den bare over til det nye batteriet da eller? Synes den bare er i "veien" jeg da :D

Ja, flytter den over på det nye batteriet.. Strømkabelen til anlegget har jog koblet rett på batteripolen, men syns den er grei å ha, med tanke på tilkobling av småting, som brytere, målere osv, for da bare klemmer du på en liten kabelsko og fester den på en av punktene i boksen, istedetfor å stjele fra et sted inne i bilen eller ha 100 ledninger gående ut fra batteripolen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider