Gå til innhold

Chris sitt prosjekt

Ranger emnet

Chriz CivicMan ;)

Anbefalte innlegg

Neida, for en som var meget beruset så dugde da annlegget;) Hehe. Men husker at det trøkte bra, og spilte reint og pent da også.

Joda, det spilte bra da også, men litt bedre nå :) Skal prøve meg på Våler også tenkte jeg, for da har de en annen måte å måle på.. Da fester de mikrofonen med et lite stativ i frontruta, og ikke med en mikrofon i førersetet..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 235
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jajaja, bare skryting her nå, hehe.

Se og hør på de andre her nå og kjøp enkel frontleppe og sideskjørt!

Enig! ;)

Men Chris, grattis med 2. plassen'a! Anlegget ditt må jeg bare høre på en dag :thumb Høres ut som dere hadde det artig på Hamar...:shake Hehe..

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel lydnivået som måles, uavhengig hva slags utstyr det er..

Og jeg regner med målingen er gyldig, siden det er en slik organisasjon som foretar målingen med sitt eget utstyr..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle likt å sitti inni den blå golfen..nekter og tror at det5 spiller så jævlig rått ..når det er org frontsett som suker kuk,og ikke no høyt i bakdørene...veldig veldig rart dette her....skulle likt å hørt på lyden....veldig oxo.for jeg tror rett og slett ikke det er mulig at ett org wag anlegg..frontsett da,uten no veldig høyt oppgraderinger vinner en emme konkuranse=)hehe..da må det jo være mye driiiit der!!! men men...min mening...skjønner det bare ikke,hva slags emma er det lissom..

Vel, da bør du først og fremst lese litt om hvordan disse konkurransene foregår.. Kan stille på en sånn konkurranse uten å ha frontsett engang, for det brukes ikke.. Det spilles et spor på en cd som inneholder en såkalt 'sweep'.. Det er et spor hvor det 'sweepes' igjennom masse forskjellige frekvenser 50-xxx hz som bare benyttes av subbene i bilen.. Der måles dB på den frekvensen som anlegget ditt spiller høyest på og det er det som blir resultatet.. Skulle man spilt med frontsett, så hadde det jo blitt atskikklig høyere dB!

BTW, Emma er den største bilstereo organisjasjonen i Norge/Europa, så tror nok målingen er gyldig..

So if u'r jealous, SHUT THE FUCK UP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! ;)

Men Chris, grattis med 2. plassen'a! Anlegget ditt må jeg bare høre på en dag :thumb Høres ut som dere hadde det artig på Hamar...:shake Hehe..

Kom på treffet på lørdag, så skal du få høre da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på treffet på lørdag, så skal du få høre da ;)

Yes, høres bra ut! Da får jeg vel hilst ordentlig på deg også vel? :) Er Golf treffet du snakker om..? Anders er vel litt for gammel for "StreetMeet" nå! ;)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, høres bra ut! Da får jeg vel hilst ordentlig på deg også vel? :) Er Golf treffet du snakker om..? Anders er vel litt for gammel for "StreetMeet" nå! ;)

Hehe, ikke no problem det vettu :) Er Golf-treffet jeg mener ja.. Anders er langt ifra for gammel, så han har bare å stille opp.. Hehe..

Eller hva, Anders !?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Chr|z! grattis med en fattig 2.plass a!!!! :P hehe

Men du spilte da høyere enn meg da.. weeee.....

Satser på å komme ned i helga.. men slår på tråden jeg!

32kg med skolesekken? haha

Du skal nedover ja.. Hehe.. 32kg med skolesekk.. Nok av de i Lillestrøm.. Og Jessheim for den saks skyld..kiddie Haha :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider