OPEL 2RE Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Någen så har haynes bogå så kan scanna ellår har liggande den delen me antennen fort :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Kva du meiner?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 meinte om noen hadde haynes boka og kunne scanne den siden med antennen på bilen og legge den ut her aneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UrGe-BoY Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Står jo ikke så veldig mye i Haynes-boka om antenne.. Dette er alt : Ikke det at jeg skjønte så mye av det.. På min Vectra så har jeg ingen utvendig antenne.. hvor ligger egentli antenna..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Det er vel bare stasjonsvognen som har utvendig antenne når det gjelder Vectra B. Vectra A derimot har antenne på venstre bakskjerm. Mulig Opel 2re mangler hullet til antennen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg