saab9000 Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 igår så satt jeg på med en jeg kjenner,bilen er en audi a4 1,8t quattro, han jobber i en audi butikk, alle som kjøper quattro biler der kan bli med på quattro kurs hvert år! han har hvert på alle kursa, så han kan grunntrinna kan du si, så kjørte vi kvambekkheia(rauland), for å teste den ut! han kjører noe helt sinnsykt, den satt som klistra på veien det er bare til å gi gass i svinga! han kjører like fort på sommer føre som på vinterføre! du skal være god får å holde følge med han ass! måtte bare få det ut,hehe! Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Vanvittig spennende historie det her. -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 WOW! jeg har kjørt en jeg så! .. (og jeg er ble IKKE imponert... direkte kjedlig bil) [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmenR Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Legg heller inn den gangen det understyrer og bærer ta veien og rett i ei gran, så får vi se hva audi`n tåler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Har nesten opplevd det samme, jeg satt på med en Golf 3 tdi en gang. Det var helt rått, den var stiv og jeg hørte turboen! -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Legg heller inn den gangen det understyrer og bærer ta veien og rett i ei gran, så får vi se hva audi`n tåler slipper det så slipper det skikkelig å! Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelle Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Jeg kjørte en lastebil en gang. Skulle hørt den poppof'n poffa når jeg slapp gassen på 4000 rpm ass. Fy FAEN. Det var helt villt. 175 ville hester og blårøyken stod ut bak. Skulle sett det ass. Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Har nesten opplevd det samme' date=' jeg satt på med en Golf 3 tdi en gang. Det var helt rått, den var stiv og jeg hørte turboen![/quote'] er det firehjullstrekk på de? Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 er det firehjullstrekk på de? Tror denne var en Quattro ja! Det satt ihvertfall helt sykt godt! :D -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiteLite Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 han kjører like fort på sommer føre som på vinterføre! du skal være god får å holde følge med han ass! måtte bare få det ut,hehe! Overaskende mange nordmenn kjører samme hastighet på sommer og vinterføre egentlig... Driftfun.com - 2004 Mazdaspeed Miata x 1983 Audi 80 CL x 1992 Nissan 200SX Banebil - uten motor, girkasse, bensintank x 1993 Mazda Miata Cruisekjerre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelle Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Overaskende mange nordmenn kjører samme hastighet på sommer og vinterføre egentlig... Er det fordi de er noen sinker på sommerføre? Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmenR Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Mye bærums folk med firehjulstrekker og gode kunnskaper om bilen, det bare må gå fort da! Satt på med en som kjører jetta en gang på vintern, han er gærn, og har vært på jetta-racing kurs... har god peiling se... høhø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Tror denne var en Quattro ja! Det satt ihvertfall helt sykt godt! :D hvor fort kjørte dere i svinga da? var han god til å kjøre Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 han kjører like fort på sommer føre som på vinterføre! du skal være god får å holde følge med han ass! måtte bare få det ut,hehe! Han må være ekstremt treg på sommerføre.. -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JpRacingPerformance Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 ja han med jettaen er jo østfolds utgave av gis folka.. han er klin kokos på vinterføre... men ikke alle får være så heldige å sitte på.. noen som har noen specs på bilen eller? -JpRacingPerformance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg