Gå til innhold

satt på med en a4 quattro igår!

Ranger emnet


saab9000

Anbefalte innlegg

Hvis du bytter blinklys olje gjør den fort vekk 300km/t. (Hvis slenderproppen er løsnetfast selføgelig.)

 

Å! Ringte han og fortalte det nå, vi skal ut og prøve! Han hadde hørt på mopedportalen at vi burde prøve NOS rett i spylevæska!

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hei hei slapp av nå folkens. Q sitter godt i svingene. Hvis dere mener den understyrer på vinteren får dere lære dere og venstrebremse og hvis bilen går i ett grantre tåler den sikkert ikke værken mere eller mindere en andre biler som møter ett tre. Hvis man kan bruke bilen sitter den tross alt bedere i svinger en de fleste andre biler enten folk liker det eller ikke. Er ikke uten grund at det er det Audi kjører hardest på i reklamekampanjer. Men suma sumarum så er det sjaføren det kommer ann på. Er man en god sjafør og klarer og utnytte bilen går det meste fort i svinger enten med brekk drift eller 4X4.

 

hehe jeg tror nok ikke det var snakk om no 4x4 skrens på den prøveturen han fikk gitt.

og får du ikke stilt opp en quattro før en sving så vil det understyre seg gjennom den.

NorskEscortRegister.Net

Escort Mk1 og Mk2 register

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg tror nok ikke det var snakk om no 4x4 skrens på den prøveturen han fikk gitt.

og får du ikke stilt opp en quattro før en sving så vil det understyre seg gjennom den.

Er klar over det. Kjører jo Q selv :hello: Mye som kan skje HVIS IKKE. Det var derfor jeg sa at med en sjafør som KAN bruke bilen er det lite der ute som tar svinger bedere en 4X4.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er helt sykt å det quattro greine sitter! det er bare å gasse i svinga, det slipper ikke! det er ikke mange som klarer å holde følge vis du kan kjøre quattro ihvertfall!

 

 

 

Åjoda dem slipper godt dem og....

 

..lånte en 2003 A4 1.8T Quattro en stund i fjor, hadde ett par episoder der bilen bare ville rett fram i svingene!

Både på tørt og vått føre var den langt verre enn min bmw e36 i svingene.. jeg var ikke imponert!

Brå sving med delvis glatte partier var verst(rundkjøringer), gikk rett fram i samme sving jeg bare en time tidligere holdt fint i nevnte E36 med større hastighet!

Begge bilene kjørte på 225/17/45, men e36'en min hadde billig dekk på mot audi'ens skikkelige dekk! E36'en hadde riktignok en del senk og latterlig stivt understell.. men likevell!!

 

Mulig jeg bare kjører litt for mye villmann og da..

-02 BMW 530i

-97 Pajero - Vintertraktor

+div tyske kriegsmaschinen

 

En sjåfør er den farligste delen av en bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får promotere Quattro jeg da.

Kjøpte meg vinterbil igår (86' Audi 100 2,2 Q) og gikk selvfølgelig ut og herjet med denne. Trakk seg opp hvor jeg ville kjøre omtrent og spant greit rundt sin egen akse.

Faktisk en en grei bil å holde breit siden den er så lang, fryktelig mye morsommere enn den gamle 80'en jeg hadde.. :thumbsup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er flott, er jo at Quattro systemet mirakuløst gjør deg i stand til å kjøre like fort på vinteren som på sommeren. Og hva som er enda mer mirakuløst, er at Quattro har veldig gode bremseegenskaper på vinteren. Siden det er Quattro/firehjulstrekk, så bremser bilen 10 ganger bedre enn en forhjulsdreven bil. Derfor kan du kjøre mye fortere på vinteren!

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er flott, er jo at Quattro systemet mirakuløst gjør deg i stand til å kjøre like fort på vinteren som på sommeren. Og hva som er enda mer mirakuløst, er at Quattro har veldig gode bremseegenskaper på vinteren. Siden det er Quattro/firehjulstrekk, så bremser bilen 10 ganger bedre enn en forhjulsdreven bil. Derfor kan du kjøre mye fortere på vinteren!

 

veldig bra øyvind, bare til å få det ut!:)

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei slapp av nå folkens. Q sitter godt i svingene. Hvis dere mener den understyrer på vinteren får dere lære dere og venstrebremse og hvis bilen går i ett grantre tåler den sikkert ikke værken mere eller mindere en andre biler som møter ett tre. Hvis man kan bruke bilen sitter den tross alt bedere i svinger en de fleste andre biler enten folk liker det eller ikke. Er ikke uten grund at det er det Audi kjører hardest på i reklamekampanjer. Men suma sumarum så er det sjaføren det kommer ann på. Er man en god sjafør og klarer og utnytte bilen går det meste fort i svinger enten med brekk drift eller 4X4.

Venstrebremse med VAG ja, elektronikk som fucker, bremsepedal som går laaangt inn, fucka bil.

 

Tjassne å lige hardt i svinger med, byner ræva å komme så smellern all drift foran så fronten slipper i steden, og understyrer før den komme, avhengig av clutchbruk(det er sikkert litt bedre med mere enn 125 gamp(- 50 som ikke merkes, syns faktisk legacyen med 1,8 105 gamp gikk bedre og var sterkere en ADR-motoren)

 

Vet om en kompis som hadde sladda fra audin med 240, det er ikke BS

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit såpass at jeg handla meg en Audi 100 2.2 i sommer. Alltid no galt med det rakleverket der.. Var en 87mod med skinninteriør osv.. Kostet på den 15.000kr og enda var det en drittbil. Bytta i Mazda som var i værre stand, kostet på den kanskje 5000, den er nydelig.

 

Ikke rart man blir lei.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår