KadettC_76 Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Signat ROM 4 Hva mener dere om denne forsterkeren? Noen som har erfaringer de vil dele? fant den i bagasjerommet på bilen min, så vil gjerne høre noe om den.. Hva er den verdt idag? fant litt fakta på denne siden da: http://www.signat.no/rompris.htm Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iarwain Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 OT: Du fant den i bagasjerommet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 handla ny bil usett, og vips der lå den.. hva med det? vrakbil til noen tusenlapper.. lå to stk forsterkere der! nok OT Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Signat er et meget bra merke da spesielt på forsterkersiden. At merket er såpass lite brukt her til lands skylder jeg på en innaktiv importør som desverre ikke markedsfører merket slik der fortjener og også har priset det litt høyt i forhold til resten av europa. Har selv brukt 5-kanaleren i ROM serien og har bare gode ting å si om den Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Det jeg har testet av forsterkerne var bra saker . Testa Dig monoblokka og Rom 4 kanaleren . Monterte også i flere kundebiler for et par år siden, virket ok . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg