John Royal Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 hei, noen som kan forklare pent og pyntelig hvordan man monterer en turbotrykksmåler i en audi a4 1996 1.8t? står dette noe sted på nettet? takk okkesom Siter kjør kollektivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Royal Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 virkelig ikke? Siter kjør kollektivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T2000 Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Noen linker som beskriver installasjon: Audiworld Tech og en tråd med bilder fra Audiworld's Forum med bilder. Lykke til -TD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Jeg har begynt på dette nå, i min '99 Passat..... er litt dårlig med bilder foreløpig men det kommer... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=106351 Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Royal Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 takk Siter kjør kollektivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Ingen flere som har noe å vise frem?? Skal selv montere måler og tenkte å sette den venstre av de tre senterventilene på dasjbordet. Noen som har gjort dette og har lyst til å dele erfaringer? Siter 2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro 1993 BMW M5 - Banebil 2003 BMW 320 DA M-TECH II 1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing 1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emphezis Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Har du kjørecomputer finnes det turbotrykkmålere som viser trykket digitalt i kjørecomputeren isteden. Har sett det på en S4 B5. Men prinsippet er jo det samme på en hvilken som helst A4. Må ha en eller annen boks koblet til kjørecomputeren, som gir mulighet for 4-5 "personlige" info-greier i kjørecomputeren i tillegg til de som allerede er der. Så genialt ut... Og i tillegg må man jo ha den turbotrykkmåleren som sender data inn i denne boksen igjen da. Var bare å huske hvor jeg så det da.... Jeg har isåfall sansen for det diskret, og ville heller hatt det slik enn uoriginale analoge instrumenter her og der inne i bilen. Siter Bil: Audi A4 1.8TQ Avant 2003-mod Web: http://voluz.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg