Brandtenborg Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Er det noen som skjønner hva jeg mener når jeg spør etter "papirbyggesett"? Det jeg mener er tegning av en bil som printes ut på et papir og klippes ut for så å brette og lime sammen. Vet jeg har sett det inne på forumet her av en Golf II, men finner det ikke igjen. Noen som vet om noen steder på netter hvor dette kan printes ut eller har det liggende på PC? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 søk litt i google så finner du det garantert Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Ja, jeg har prøvd det men finner det ikke... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 nå ser det ut som jeg er inne på noe, men finner ikke Golf 2! Off.... :google Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 http://www.typ-17.de/grafik/golfbastelbogen1.jpg Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Takk skal du ha! Tror jeg skal prøve meg på denne til uka! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 En gammel tråd som ikke trengs å bumpes! Enda en gammel tråd som ikke trengs å bumpes! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Nå har jeg funnet en del. Får bare skrevet ut på jobben, så nå har jeg greid å lage noen! Greit å pynte arbeidsplassen litt! Hehe! Sorry for dårlig bilde.... Tatt med mobil... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Hadde noen gamle volvoer liggende på maskina engang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Hadde noen gamle volvoer liggende på maskina engang... Å!! Har du de enda? Eller mulighet til å finne den igjen?? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 jeg har 1.. kadett b del 1: Del2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Det meste av nissan http://www.nissan.co.jp/EVENT/PAPERCRAFT/lineup.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 klarer dere finne noen av kadett c det vil jeg prøve meg på! send pm els vis dere finner da? Siter RV-Tuning |BMW e28 545i prosjekt| |BMW e28 518i brukshulk| |BMW e23 745i delebil| |2x Opel Kadett C| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 hehe. har lagd et par sånne i evo å skyline ellerno tror jeg.. men er lenge sia. noen som klarer å finne bmw e30 eller? helst m3... :) :) edit: fant sjøl: http://www.racepaper.de/race/tw/dtm.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Å!! Har du de enda? Eller mulighet til å finne den igjen?? O`yes! ;) Volvo 145 164 242 Duett ;) ...noen som er interessert i Saab? har det også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg