Brandtenborg Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Tusen takk! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Sleng ut Saab'ene og du :) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Sleng ut Saab'ene og du :) okidoki da er det bare å finne frem saksa :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 O`yes! ;) Volvo 145 164 242 Duett ;) ...noen som er interessert i Saab? har det også ;) Du har ikke disse i noen større versjoner? Blei så sinnsykt små når jeg printa de ut... :wonder Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Du har ikke disse i noen større versjoner? Blei så sinnsykt små når jeg printa de ut... :wonder nei...men jeg kan jo forstørre dem i paint eller noe da! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg