autod Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 jeg har igjen en stk JLaudio 10W0 (gammel modell) en lettdreven fin bass som spiller bra, kostet i sin tid 1690kr veil, den er ny og selges med full garanti og kvittering for 800kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 ingen som vil ha en billig og bra sub? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 med kasse? spesifikasjoner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Går den fint med min kicker 200.2? Var jeg som sendte deg mail, om den lotus seas 12" vi snakka om. Må vente litt på penger og sånn. Men denne kunne jo vært noe i mellomtiden..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 de forsterkeren takler lett denne bassen.:) her er alt av parametre og kasseinfo:) http://mobile.jlaudio.com/pdfs/10_12_15W0_MAN.pdf PS:den er ikke i kasse nei, ny i eske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg