volvo242turbo Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 vår får en kjøpt gangster cap til volvo 240?...sann so på bak ruta helt oppe..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 det er en annen ting enn gangstercaps. regner med den er ute av prod siden tidlig 80-tall. husker vi hadde sånn på gromvognen (1978' orange 245!). dæven så fet de bilene er! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 hva er gangster cap Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 hva er gangster cap "skyggeluebrem" over frontruta... Sånn som "alle" Van's har... Sånn som denne. Kan være litt vanskelig å se på bildet, den var litt liten. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Hadde ikke A-team bilen sånn gangstercap? EDIT: Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Jeg for min del har en tendens til å kalle sotestripe i toppen av frontruta for gangstercap også. Du skakke ha sånn æsjeting som disse kråslege mb/bmw-folka syns er så tøft Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Jeg for min del har en tendens til å kalle sotestripe i toppen av frontruta for gangstercap også. Du skakke ha sånn æsjeting som disse kråslege mb/bmw-folka syns er så tøft nå veit jeg ikke helt hvor mange mb/bmw du ser med gangster cap men... jeg har aldri sett noen og var skikkelig bmw fan før... men derimot på 240, ja... legger ved bilde av det dere kaller for grom vogn ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Mente ikke Gangstercap, men den driten på bakruta, som jeg har sett på en del E36 og W124. Det er ikke spoileren for å roe ned turbulensen bak på stv du mener? Han som eier den 240 over her har ikke lyst på chevy med kompressor vel? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Mente ikke Gangstercap, men den driten på bakruta, som jeg har sett på en del E36 og W124. Det er ikke spoileren for å roe ned turbulensen bak på stv du mener? Han som eier den 240 over her har ikke lyst på chevy med kompressor vel? bakrute senker da? det er det mange bimmer og mb folk som har ja.. har selv hatt det på noen av bmw'ene jeg har hatt... tror ikke han var så gira på chevy og kompressor... mere å lage den mest jævlige bilen å ha på skjærtorsdag i strømstad for noen år siden Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 hehe Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 den brede lista som plasseres over bakruta er pent, men har alldri sett det på noen 240. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 nå veit jeg ikke helt hvor mange mb/bmw du ser med gangster cap men... jeg har aldri sett noen og var skikkelig bmw fan før... men derimot på 240, ja... legger ved bilde av det dere kaller for grom vogn ;) Er ikke det dær opel fanger eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 er nok rivd av en manta den der ja ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 ja det såg sånn ut.. passa jo faktisk ganske greit da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Må ha laksetrapp bakpå gamleførr'n !!! Ikke noe mer å si om det! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg