Eksos Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Så en av den nye typen civic i Ålesund nå en dag, virkelig tøff bil! Er ikke en ekstrem bil, men utseendet er jo kjempetøft! :D Bra at honda ikke lot denne bilen vere en prototype, men lanserte den :) Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Off, syns den ser helt for jævlig ut! Liker ikke slike fremtidsdesign, men det er altså min meining.. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 noen som har bilder a?! Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inferno Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Sikkert den gråe som står på Per Aaland? Har hatt den der noen uker nå, grisefin synes jeg! Siter :: Civic VTi :: LINK x - '96 Celica T20 x - '96 Civic EJ9 "Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Off, syns den ser helt for jævlig ut! Liker ikke slike fremtidsdesign, men det er altså min meining.. enig med dg der! alle nye biler ser jo helt jævlig ut! kunne starta i lutten på 80 tallet at! og hele 90 tallet! der det var finest biler! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 det er sant. men få noen bilder da! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Nye Civic ser ut som et mareritt utenpå, jeg frykter en relativt kort tilvenningsperiode til attpåtil de som liker den nå, syns den ser ut som "forrige uke". Stig inni bilen, og sjokket vedvarer, bare på x10 skala, jeg har aldri før sett ett styggere dashbord, noengang. Jeg gikk lei etter 2 minutter, da kan jeg bare forestille meg hvordan det ville vært å eie bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awessey Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 det er sant.men få noen bilder da! :google http://images.google.no/images?q=Honda+Civic+2006&hl=no&btnG=S%C3%B8k+etter+bilder Dessuten er det sikkert ikke så dumt å sjekke f.eks www.honda.no eller www.honda.com ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 så en slik når jeg var på jobb i dag. synes utseende var fint Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 KOmpis av meg som har kjøt, litt småsnepsy design Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Noen på skolen har en slik.. synes den er stygg Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 på bildene ser bilen forferdelig ut.. men når man ser den på ordentlig så ser den faktisk ikke så ille ut.. syns faktisk den såg litt sportslig ut.. men det er jo min mening da... Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 på bildene ser bilen forferdelig ut.. men når man ser den på ordentlig så ser den faktisk ikke så ille ut.. syns faktisk den såg litt sportslig ut.. men det er jo min mening da... Still deg på siden av den og ta et laaaangt godt overblikk, så ser du rett på dørhåndtakene på fordørene....fy fan så jævlig 80-talls har jeg ikke sett siden den gang da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Den var gøyal da Honda sa de skulle produsere den, men nå begynner den kanskje bare å bli litt vulgær? Tom Ford fra Fifth Gear (tidligere CAR Magazine), sa at alt føltes kvalitet, og det så virkelig slik ut og! Men, hva om de hadde lagd en deilig, ikke MPV-design bil, litt mer konservativ, men noe sexy og deilig? Tenk på den kundemassen! Dashboardet er litt smart, riktignok, med prioritering på knappene og dashboardet, de viktigste knappene er nærmest føreren (rattknapper, anyone? :rolleyes: ). Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Ser ikke ut til at den selges i coupé-utgave med K20Z slik som Si'en i USA. Er det rart Civic har rykte på seg for å være gamlingkjelke når ikke de skikkelige utgavene importeres hit engang? Også svært morsomt å se at Honda faktisk bygger bilen såpass lik som konsept-idéen; mange andre ville nok "tonet den ned" noen hakk, men ikke Honda. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg