einsereier Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 tenkte jeg skulle bestille meg 8x14 RH cup felger da jeg får disse nye for ca 800 spenn pr stk, men leste litt om disse i en post der det sto noe om adaptere? går det bra med disse felgene med 60mm senk? Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 eg kjører med rh ad cup 8x14 ET25 på min einser cab så dette kan eg nok svare deg på.. ettersom eg har forstått leveres disse felgene i denne dim'en kun med dette adapter systemet... det er et ned dreid spor i felgen som spaceren ligger i, dvs at det må brukes spacere... når eg kjøpe disse fulgte det med rh spacere på 7 mm..men da synes eg de bygger litt for lite ut.. har derfor kjøpt tuv godkjente skrudde spacere(15mm) til å ha bak. da bygger de helt ut til skjermen..den bretta kanten er fjernet! det skal også nevnes at eg fikk bilen godkjent på statensvegvesen med 8x14 m 195\45-15 og 15mm spacere, da dette står i tuv papira.. mener det er en regel som sier at rulleomkretsen ikke kan endres mer enn +\- 5 %.. og det får du med disse små hjula! men det ble ikkje nevnt og min ble godkjent. :) det vil nok gå bra med 60 senk! men du får nok avstand fra hjulbue og ned til dekket.. hvor kjøper du felgene? har du vurdert 9x14 m225\40 bak? han som godkjente min mente dette skulle være mulig å få lovlig! Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 er det sikkert at spaceren følger med da? eller kommer den som ekstra utstyr? kjøper felgene hos wang i mosjøen som igjenn får dem gjennom eiker motorshop. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 ja det følger nok med noen orginale...men er usikker på hvor tykke disse er!! eg har kjøpt hjula mine på dekkshop?mener eg betalte ca 800kr stk der og.. mulig disse har et annet firmanavn nå! spør etter frank! han har tråden i hvor store spacere du skal ha for å få det optimalt!har god peiling på rh felger høres det ut for! viste ikke eiker hadde rh! trodde bare de hadde dezent cup, men det er lenge siden eg har handlet noe der. gi en lyd vis du får en god pris på dekk:) er jo en lite kurant dimensjon egentli Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 går det ikke med 185-60-14? endte jo på samme rulleomkrets som orginale 155-80-13, samme nr 1763 mener jeg det ble etter boka. skal jo ha litt strekk også :D og godkjenning får jeg ta den dagen det blir aktuelt. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Jag hade RH Cup 8x14" på min gamla Lupo för några år sedan, kommer inte ihåg vad det var för et på dom men 20mm spacer/hjul körde jag med. Jag TROR att det var et 35 på själva fälgen, lite osäker... Körde 195/45-14" på, funkade fint tyckte jag. Handpolerade fälgkanter á 20tim/hjul, ska aldrig mer handpolera. Jag köpte dessa 8x14" begagnade men tidigare så hade jag köpt nya 7x15 RH Cup och där fick man med 30mm spacer som man bultade i navet. Jag kan inte rekommendera modellen med 'polerad' fälgkant, klarlacken är inte den bästa och den blir ful fort märkte jag. :( Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 anngående rulleomkretsen går det nok fint med den dimen..men om det er mulig å få 185 dekk på 8" felg får noen andre svare på! er litt usikker på om dette vil se fornuftig ut.. vil nok bli en del gummi som blir skjult av hjulbuene?mulig problemer med full sving fremme med 60 senk? når disse felgene blir levert som felgpakker blir de lev med 195\45.. og at det er strekk i dekka da kan eg bekrefte! har kjørt med mine felger et år nå og synes kanten holder seg pen!men de er som regel nyvaska også.. om du er inntr så send meg en mail adr så kan eg gi deg noen bilder av hvordan det ser ut på en golf 1 Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 hadde rh cup felger på turbo corren jeg hadde for et par år siden i 16", de holdt seg pene på kanten, vasket jo rimelig ofte da:) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 da har jeg fått bestilt felgene !! men det blir i 7.5x14. gleder meg nå ,var bare 14 dgr leveringstid:) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 da har jeg fått bestilt felgene !! men det blir i 7.5x14. gleder meg nå ,var bare 14 dgr leveringstid:) Hvilken felg ble det da? RH Cup leveres i 6, 7, 8 og 9x14 og ikke 7,5 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 det ble rh-cup og jeg fikk opplyst 7.5 14 av selger. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 da blir det spennende å høre hva som står i felgene dine når du får de:) Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 kult :D. Da må du snart få med noen bilder av vidunderet ditt med felgene da, gleder meg til å se den :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 ble også spent nå ja:) blir det ikke 7.5 så skal visst prisen ned skal dere se! bilder får komme senere har ikke ordnet meg et sted å ha dem. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isbil Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 er dette noen spesial pris som kun du får eller? Siter 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg