Gjest Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by SunnyGTI-R Slenger meg på den jeg og. Utrolig hvor mye bullshit som kommer fra denne fyren... Originally posted by SunnyGTI-R Slenger meg på den jeg og. Utrolig hvor mye bullshit som kommer fra denne fyren... Originally posted by SunnyGTI-R Slenger meg på den jeg og. Utrolig hvor mye bullshit som kommer fra denne fyren... Originally posted by SunnyGTI-R Slenger meg på den jeg og. Utrolig hvor mye bullshit som kommer fra denne fyren... Originally posted by SunnyGTI-R Slenger meg på den jeg og. Utrolig hvor mye bullshit som kommer fra denne fyren... Originally posted by SunnyGTI-R Slenger meg på den jeg og. Utrolig hvor mye bullshit som kommer fra denne fyren... Du tørr jo ikke og stå alene nei må ha en på din side ja. pyser. pyser. pyser pyser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by Nismo Mafia Du tørr jo ikke og stå alene nei må ha en på din side ja. pyser. pyser. pyser pyser. lollollollollollollollol KONGE!! HEHE!! Heilt klart dagens!! lollol Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by Nismo Mafia Du tørr jo ikke og stå alene nei må ha en på din side ja. pyser. pyser. pyser pyser. Auuuuuuda den gjorde vont...:D :D :D :ass Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Originally posted by Nismo Mafia Du tørr jo ikke og stå alene nei må ha en på din side ja. pyser. pyser. pyser pyser. Ta den, SunnyGTi-R!! Jævla pyse! :D Blir liksom litt for dumt... Men en ting skal mafia-karen ha; han er en skikkelig morroklump! Ler av nesten hvert eneste innlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Ta den, SunnyGTi-R!! Jævla pyse! :D Blir liksom litt for dumt... Men en ting skal mafia-karen ha; han er en skikkelig morroklump! Ler av nesten hvert eneste innlegg. Jeg synes han er veldig sakelig jeg:rolleyes: Men jeg har ikke egne meninger og tør ikke stå alene, så kan ikke du støtte meg? ;) Det blir bare tåpelig å argumentere med ham, så jeg har ikke engsjert meg så hardt. Med dette så avslutter jeg denne diskusjonen for min del. Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg