Gå til innhold

Varmeapperat problemer!

Ranger emnet

Radoracer

Anbefalte innlegg

Hei karer!

Sliter med å få noe varme inne i kupeen. Vifta blåser bra på kaldt, men mindre bra på varmt. Selve skyvebryteren til varmereguleringa er mye lettere å skyve på varme sida enn på kald. Det virker som om det kan være en vaier eller liknande som tuller det til litt? Hva mener dere? Tusen kroner spørsmålet er: kan eg komme til bakom bryterne uten å røske ut dashbordet?? :ex_machin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis man har så lite kjølevæske at det ikke blåser varmt så blir jo motoren grise varm og kan varm skjære seg!

enten så har du kjørt så korte turer at motoren ikke har rekt og bli varm eller så har du hatt gull hår både her og der!!!

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist det ikke e gåent, men du for sjekke spjeldet . det e varmeapperat registerene det går ut over først når det gjelder rust og sånt så det kan være tett. men e jo bare og plugge av slangene i torpedoveggen og spyle inn med vannslange.

Men pass på vist du gjør det i kulden ,sliter litt vist du knekker en tapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøve å rense det trur eg! Om det er gåent pleier vell det lekke frostveske på golv og slikt, og sett det på væskenivået.

Om den er gåen som min var lekker det mye veske ja, men det merker du nødvendigvis ikke før du har tatt opp gulvtrekket. Måtte bytte min, og det var mye greier.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men varmeapparatet i Corrado må være noe av det dårligste til VAG? Er bare tull med det, styra fælt med mitt eget og! BTW, hvis du skal ha et nytt register, så selger de disse billig på ebay i USA, 40$ pluss shipping!;)

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider