Gå til innhold

Diverse: Seter, dynamo, eksos

Ranger emnet

erst

Anbefalte innlegg

Hei, har diverse spørsmål :)

1.) Kan man montere seter fra en Golf3 i en Golf2 uten problemmer?

2.) Har problemmer med at dynamoen ikke vil lade batteriet. Klarer å lade batteriet med batterilader. Hva kan være problemmet? Kan jeg på noen måte feilsøke dynamoen?

3.) Min Golf2 1.6GL ble første gang registert i Norge 25.06.1987.. Har bilen da katalysator? Er et lite hull i potta bak, kan jeg sparkle det igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har diverse spørsmål :)

1.) Kan man montere seter fra en Golf3 i en Golf2 uten problemmer?

2.) Har problemmer med at dynamoen ikke vil lade batteriet. Klarer å lade batteriet med batterilader. Hva kan være problemmet? Kan jeg på noen måte feilsøke dynamoen?

3.) Min Golf2 1.6GL ble første gang registert i Norge 25.06.1987.. Har bilen da katalysator? Er et lite hull i potta bak, kan jeg sparkle det igjen?

1. setter fra golf III passer ikke, breiere undrestell

2. gåen dynamo?, dårli ledning mellom den og batteri?

3. bli veldig lite holdbart å sparkle det igjen, kjøp ny potte, sveise igjen eller kjøp slik "teip som man snurrer rundt potten med.

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. setter fra golf III passer ikke, breiere undrestell

2. gåen dynamo?, dårli ledning mellom den og batteri?

3. bli veldig lite holdbart å sparkle det igjen, kjøp ny potte, sveise igjen eller kjøp slik "teip som man snurrer rundt potten med.

1. :rockets Jaja.. ta en tur på knoksen da

2. Ikke noe problem, målte gjennomgang :)

3. Hvor mye vil et nytt anlegg, eller en kun en ny potte koste tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt med nesten akkuratt samme problem som deg med at det forrerste eksosrøret var igjennomrusta.

Etter å ha demontert hele eksosen fant jeg flere små hull i tilegg till sinnsykt med overflaterust.

Min løsning ble å kjøpe et simons effektanlegg og hive den gamle driten. Uansett om du klarer å tette hullet vil det komme et nytt hull om et par måneder og da har du det gående igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt med nesten akkuratt samme problem som deg med at det forrerste eksosrøret var igjennomrusta.

Etter å ha demontert hele eksosen fant jeg flere små hull i tilegg till sinnsykt med overflaterust.

Min løsning ble å kjøpe et simons effektanlegg og hive den gamle driten. Uansett om du klarer å tette hullet vil det komme et nytt hull om et par måneder og da har du det gående igjen!

Hvor mye betalte du for effektanlegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider