Gå til innhold

Str på høyttaler i dørtrekk

Ranger emnet


CorraDon

Anbefalte innlegg

13,5 cm... jeg laget meg nye dør lommer nettopp for og få plass til 17cm...

hvis man har el vinduer kan man også få kjøpt ferdige dør lommer med plass til 17cm da det blir en mer riktig lyd i dette...

Lykke til!

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13,5 cm... jeg laget meg nye dør lommer nettopp for og få plass til 17cm...

hvis man har el vinduer kan man også få kjøpt ferdige dør lommer med plass til 17cm da det blir en mer riktig lyd i dette...

Lykke til!

Okei, så er hull til 5" det er da... Skal lage nye dørtrekk i glassfiber, men dette tar LANG tid, masse puss osv, og må nesten ha noe lyd i mens;) Ga bort de som satt der, men husket ikke hvilken størrelse det var... Jepp, sett slike lommer fra audioscape, helt sweete;)

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps! Sjekk ut Polk Audio (momo serie) til dørene fremme. Sjeldent bra frontsett til bil. Koster noe mer enn feiltema, men er værdt hver krone.

Hmm, sett de før, så de spiller skikkelig bra? Har et sett Peerless Definition 5" og ekstra Focal diskanter liggende, etter at en kompiss anbefalte de sterkt, men skal absolutt sjekke opp de! Enda mer MOMO hadde ikke gjort noe!;)

 

PS: Takk for svar forresten:)

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du liker momo.

Det er fin lyd i det kompo settet men enda ikke sett noe som bruker det i konkuranse.

Holder meg til Pioneer jeg, eneste jeg har i bilen som ikke er Pioneer er kondensator for det har ikke Pioneer...

kjempefornøyd med frontsettet mitt men ligger litt over hva folk som regel setter av til et front sett da det egentlig er her man bør koste på, ikke på sub som mange gjør!

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ett ord: focal. intet over, intet ved siden, og faktisk ikke så halvgalt pricewise (hvis du ikke går for utopia serien til sånn... 20000kr for frontsettet da ;) )

 

audioscape er genialt, synd de skal være så dyre (rundt 3500kr + frakt). Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg et par slike etter russetiden.

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ett ord: focal. intet over, intet ved siden, og faktisk ikke så halvgalt pricewise (hvis du ikke går for utopia serien til sånn... 20000kr for frontsettet da ;) )

 

audioscape er genialt, synd de skal være så dyre (rundt 3500kr + frakt). Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg et par slike etter russetiden.

Ja, må si meg veldig fornøyd av det jeg har hørt av Focal asså, veldig bra lyd! BTW, er ikke så dyre de Audioscapene asså, sjekk her Audioscape 180£ x 12 = 2160 nkr + frakt. Har sendt mail angående frakt, men husker ikke eksakt og fant dessverre ikke mailen;)

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår