Gå til innhold

Montering av PSP i bil

Ranger emnet

Morgis

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det med prosjektet ditt, ferdig enda? er nysgjerrig på hvordan lyden ble!

lyden er som en ipod for å si det enkelt.. kjempe fin lyd. men det som bestemmer kvaliteten er helt opp til komprimeringsverdiene på filen.

Hvis det er komprimert for å ta lite plass så svekkes lydkvaliteten betraktelig.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde planer om carputer noe ala. http://www.carputer.no med WAN og så sende musikk fra leiligheten og ned til bilen..

det idèlle isåfall er vel å benytte seg av pentium m prosessor, men det koster peng!! En dag skal det realiseres, men først må jeg finne meg en dame jeg kan snylte på. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyden er som en ipod for å si det enkelt.. kjempe fin lyd. men det som bestemmer kvaliteten er helt opp til komprimeringsverdiene på filen.

Det var akkurat deg jeg lurte på. Det er jo en genialt enkel måte å få litt multimedia i bilen, samtidig som du kan ta den med deg når bilen er parkert :)

-endorfun- www.smartforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde planer om carputer noe ala. http://www.carputer.no med WAN og så sende musikk fra leiligheten og ned til bilen..

det idèlle isåfall er vel å benytte seg av pentium m prosessor, men det koster peng!! En dag skal det realiseres, men først må jeg finne meg en dame jeg kan snylte på. :P

pspen har wlan kort så jeg kan sitte utenfor og koble meg inn på trådløsnettverket hjemme og da entre harddisken inne for å spille av musikk,..

ellers har man internett browser på pspen. nettradio o.l. Har ikke testet den delen men.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått den bilholderen?

Lurer fælt på å gjøre det samme som deg, skulle gjerne hatt en sånn.

måtte blitt bestillt fra utlandet men det gadd jeg ikke å stresse med.

lagde min egen jeg. veldig simpelt.

på toppen av psp er det 2 skruehull ved usb koblingen.

disse er egentlig ment for tilfesting av FM radio, GPS, Kamera o.l.

Disse benyttet jeg da meg av til å feste psp oppunder ei litt stiv stålplate jeg bøyde til :)

Funker veldig bra. eneste er at det tar litt tid å skru løs hver gang dersom man ikke har skruer med hurtigkoblinger,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...
Da har jeg laget litt planer fremover som jeg tror kan bli meget bra.

Jeg har en Sony PSP som jeg har mange filmer og MP3er på og det er lydutgang og 12volts lader til den.

Dette måtte være utmerket for bilen. Kino og musikk koblet til stereoanlegget.

Jeg kikket litt på internett og kom over denne bilholderen til PSP

psp-mount-vg928.jpg

Den regner jeg med jeg bestiller.

Foreløbig fant jeg en plass oppe ved klokken som jeg tror kan bli pent å plassere den

Volvo%20psp.jpg

Hva syntes folket? evnt andre forslag til plassering?(bildet er bare redigert)

Kunne du send link til siden du fant pspholderen på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...