Gå til innhold

Vår egen "S90r" her på forumet driver med Supra motor i 960!!(?)

Ranger emnet

Volvo240TurboInercooler

Anbefalte innlegg

et spørsmål ang disse motorene,hva er forskjellen på en supra mk3(singelturbo)motor og disse "tt" motorene egentlig? synes de ser mistenkelig like ut hvis er ser bort ifra innsug,grenrør,tubos+++

Det er vel bare at det er nyere motorer og Twin Turbos..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er fordi moderatorene på dette forumet er noen imbesille tullinger som ikke klarer å se hva en god prosjekt tråd er. :fuckme2:

var vel heller nok en tråd som volvo folket ødela med masse usakelige utsagt!! dere graver deres egen grav... stå på

synd den tråden blei borte, for prosjektet er rått... virkelig noen som har skjønt det... for min del så er råeste volvoen så langt her i landet en vis blå 242 med audi femmer ;) men får du den til å funke med supra maskin skal jeg bøye meg på mine knær ;)

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var vel heller nok en tråd som volvo folket ødela med masse usakelige utsagt!! dere graver deres egen grav... stå på

Volvo folk ødela.??????.

Tråden lå jo kun ute noen timer og det var jo bare innlegg om folk som hadde positive tilbake meldinger. Utsagnet ditt bekrefter bare enda mer det jeg skrev i forrige innlegg. knock

Volvo V70 98 mod 2.0 Lavtrykksturbo

Volvo 240 GLE 86 mod SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo folk ødela.??????.

Tråden lå jo kun ute noen timer og det var jo bare innlegg om folk som hadde positive tilbake meldinger. Utsagnet ditt bekrefter bare enda mer det jeg skrev i forrige innlegg. knock

nå var det vel snakk om at den var sletta 3 ganger osv... men hva som skjedde i tilfellet du snakker om kan jeg desverre ikke svare for... men ikke la dette ødelegge nok en tråd... back to topic...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleng ut non flere bilder av div da... Hadde vært litt gromt, å sett på interiøret i den 960'n og diverse detaljer. Intercooler ++

Lurer på når en eller annen kommer til å montere hvitblokk i en 240/740/940 jeg. Er ikke mange som har t5® motor i de bilene der. Har sett 242 med supra-motor og v8'er +++ men sjelden å se en 740 eller 940 med andre motorer enn de originale.

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider