strepto Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Heisann! Jeg er desverre nødt til å selge min røde Integra Type R. Den er helt uten skader, og ser strøken ut. Specs: B18C6 Motor 1.8l 195Hk DOHC (ca. 200hk m. bedre filter) Råtøffe sorte orginale Recaro seter Råtøffe alu-sommerhjul og vinterhjul .. Tja.. så var det, el-vindu og speil, .. ABS, SRS Airbag.. Her har du to muligheter. Enten kan du få kjøpe bilen for 235.000NOK, noe som er en MEGET god pris på denne bilen! Eller - Skaff til veie en person som kjøper den, og få utbetalt 5000NOK rett inn på konto etter kjøpet! Dette virker desperat, og det er det. Jeg har mistet ene jobben min, i tillegg til at vi var to om bilen, og jeg nå er en. Det går bare ikke. Jeg kommer til å angre resten av livet mitt på at jeg solgte denne, men akkurat nå har jeg ikke noe valg. Jeg kan med hånden på hjerte si at dette er den beste, feteste, raskeste og råeste bilen jeg har kjørt i mitt liv. Den har en vanvittig akserelasjon, et vanvittig grep på veien og en enda mer vanvittig lyd. Denne bilen MÅ oppleves! Bilen har også noen referanser: Autosalg i Bergen (B. Lie) - 55361000 Nippon.no - Tore Kvittem (MR. NSX) - tore@kvittem.net Bilen ble importert i fjor høst av Tore Kvittem. Den er kjørt ca 67.000KM, noe som er svært lite for en 98 modell. Den har aldri vært skadet eller krasjet. Front-fanger ble omlakkert for to år siden p.g.a. ripe, og ene speilet har fått lakk-stiftet en pitte-liten flik. Helt ubetydelig. Bilen er i 100 prosent stand! Har du lyst på mer informasjon om bilen, og ikke minst flere bilder - gå til denne siden Jeg er tilgjengelig på epost og telefon 24 timer i døgnet! Vennlig hilsen, Tord Førland - Bergen Siter Best regards, Tord Forland 1992 Civic VTi - [ http://eg9.sprengt.net ] http://www.wiredspeed.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
genuine Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Tillater meg å linke opp et par bilder av bilen din - er alltid digg å se en ITR :D Kjip situasjon du er i - får håpe du får solgt! :) Dette er en meget god pris på en strøken og skadefri ITR folkens! Løp og kjøp! :cool: Mvh Espen Siter EspenOO 1998 Integra Type R x 1998 Integra Type R x 1999 Integra Type R "...a high rpm-lifestyle!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg