Volvo740Turbo Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 var ganske manta frelst før , men nå kan eg heve meg over og legge ut hvordan det gjekk med 2 manta'r , den kvite = min , den svarte = en kamerat, men eg så vraket hode mitt var her! Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 stakkar:( Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 uff,det der var ille ass....er di blitt kastet? kan rette og lage bilcrosser vøtt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 uff,det der var ille ass....er di blitt kastet? kan rette og lage bilcrosser vøtt den svarte gikk av veien i 110 , kastet 2 ganger rundt , trur ikk den var egnet for bilcross heller , den kvite gikk i et skilt i 45 , ble brukt som donorbil til neste prosjekt... som ble brukt som betaling for den svarte da den gikk av veien.. Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Hang litt med nebbet den svarte gitt :( Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 var ganske manta frelst før , men nå kan eg heve meg over og legge ut hvordan det gjekk med 2 manta'r , den kvite = min , den svarte = en kamerat, men eg så vraket hode mitt var her! den hvite mantaen var jo gammelbiln min...!!!!!!! Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Hvordan gikk det med de som satt i den svarte bilen da? Ser ikke bra ut!! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Hvordan gikk det med de som satt i den svarte bilen da? Ser ikke bra ut!! hu som satt på sida forstuwet tommelen , eg (som kjørte) fikk et 7cm kutt i hodet av takluka , og kutt oppover begge hendene (kjørte i t-skjorte , og all glas eksploderte) Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 hu som satt på sida forstuwet tommelen , eg (som kjørte) fikk et 7cm kutt i hodet av takluka , og kutt oppover begge hendene (kjørte i t-skjorte , og all glas eksploderte) Godt det ikke gikk værre da! Kjipe greier! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Hoff triste greier. :( Er litt jobb og få den på veien ja. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Hoff triste greier. :( Er litt jobb og få den på veien ja. hehe , ja , trurke d skjer.... gjekk over til bil som tåler mer enn en melkekartong nå :D Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Lære seg å kjøre kanskje? ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Lære seg å kjøre kanskje? ;) shut up.... :D fekk meg et bra kallenavn utav dette : "manta killer" tenkte å klistre det i bakruta på turbo'n :D Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Lære seg å kjøre kanskje? ;) ja det er bra noen sa det før meg...hehe...er e mulig a gitt.....og så med en så genial bil da... en manta fortjener bedre en det der ass..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg