Gå til innhold

toppbolter - vanlige strekkbolter eller ARP-Studs?

Ranger emnet

Mogwai

Anbefalte innlegg

skal rive av 530 toppen min og montere 531'en, den som faktisk lar luften PASSERE, og i den anledning lurer jeg litt på om jeg skal montere ARP-Studs i samme slengen, strekkbolter er jo liksom ingen "engangsinvestering"...

hvor får jeg evt. kjøpt ARP-bolter til Volvo Rödblock?

12,9 unbrako fungerer veldig bra, men viktig å bruke riktige skiver.

Men her må man leite opp gamle manualer for de må etterteites.

Koppernæs i byen har bolter til deg.

Mekonomen har Elring toppakning. gode greier.

Ludvig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å ta med en originalbolt. så er du sikker på å få rett lengde og gjengestigning.

Men trur ikke det spiller så stor rolle ang pris. kjøper du med KRB så får du vel med

Skiver og for den prisen. 600kr er ikke gale det.

Når det gjelder toppakning så holder den originale lenge for det effektutaket som du nevner.

Det er bedre at toppakningen ryker, en at du skal få en råde stikkende ut av blokka.

Det er tenningsbank som er den store stygge.

Får eg spør hva kløtsj du skal kjøre med?

Ludvig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funka bra med de Boltan fra KRB! Syns ikke 600Kr for 10 Bolta e så dyrt eg!!!!!

jeg kjører med det samma og goetze topp pakning, funker fint syns jeg, jeghar også bare 0,7 i ladetrykk for øyeblikket.. en kompis av meg kjørte vel 0,9 med vanlige strekk bolter og orginal topp pakning, han bytta vel topp pakning 4 ganger i fjor, har har også kjøpt seg goetze pakning og bolter i fra krb nå..

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider