Dawg Dee-Lux Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Originally posted by rdl hehe,. faen var helt sjef i dag... :) SYnd at det ikke kom flere. men faen som mona begynner å ta innpå tidene nå:) vedder på at hu neste gang ligger under 36sec på banen:) Thanx for turen og burn-outen essex:)= Pokker heller, men jeg hadde ikke klart å kjøre no bra i dag uansett. Til det var jeg for sliten, jobber for mye om dagen. Under 36 sier du, da henger a bra med, morro. Kommer neste gang, garantert, send meg en PM neste gang da RDL. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 jau, dama kjørte på ca 37 blanke i dag., fy faen så mye fete kamera vinkler vi fikk til i går..... neste gang skal det bli enda bedre. dette var bare for å teste. siden jeg måtte lodde om kabla....... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Originally posted by rdl jau, dama kjørte på ca 37 blanke i dag., fy faen så mye fete kamera vinkler vi fikk til i går..... neste gang skal det bli enda bedre. dette var bare for å teste. siden jeg måtte lodde om kabla....... tøøft, gleder meg til å se film :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 humm... er det bare jeg som suger i å kjøre gokart ?? :( Men det er morro så jeg skal nok møte opp på noe sånn skåy ettervært ! :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mahelgel Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Originally posted by HemiCuda jobba litt på en utendørs gocart bane ^_^ etter å ha kjørt to timer i strekk i regn er man sliten :D gocart er ganske morsomt... er ikke lett og prøve og holde følge med norgesmester (junior elle.no) i go-cart Regner med det er Aarabrot det er snakk om, og at det er en mr.Lie du snakker om? :cool: Kjører litt selv der oppe, har en 100cc sammen med noen kammerater som vi kjører med... mye morro det.. Siter -Knut Magnor http://mahelgel.dyndns.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Originally posted by mahelgel Regner med det er Aarabrot det er snakk om, og at det er en mr.Lie du snakker om? :cool: Kjører litt selv der oppe, har en 100cc sammen med noen kammerater som vi kjører med... mye morro det.. var Einar jeg prøvde og holde følge med ja :D var litt vanskelig det.... mystisk ;) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mahelgel Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 enkleste er vel bare å innse at han er raskere, og slippe han forbi :o Siter -Knut Magnor http://mahelgel.dyndns.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg