nasonex Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Hei, har en 360 GL med B200K (2 liter,forgasser). Ifjor kjørte jeg med et Simota KON filter til 200 kr, og lurer på hva slags filter jeg skal velge for å få fetest lyd av motoren? Green/K&N/Pipercross osv. Noen som vet/ har noen å anbefale? Siter [TEAM SUMMER SUCKS] [-] 1999 Passat Highline 1.9TDI Syncro @ 140 hk. [-] 2003 Ski-doo Summit 800 H.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 jeg kjører med jamex filter(b19e motor) helt grei lyd fra den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Kjører med filter fra Torshov bilrekvisita, slipper nok igjenom alt som er nmindre en småspurv...hehe:P Ville nok kjøpt et av de større annerkjente merkene:) Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Jeg kjører også med det fra Torshov bilrekvisita, synes det fungerer helt greit jeg. Det er i hvertfall ikke noe å si på draget sammenlignet med et nytt orginal filter. Jeg har prøvd å bytte litt frem og tilbake, og det er merkbart forskjell i mellomregisteret ja, samt at bilen ikke lider så ille av astma når den får høyt turtall. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 dere snakker om det røde tøy-filteret? samme som jeg har det.. 250 spenn på Thorsov! :D Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_ Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 K&N filter funker bra på dem=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 forskjell på konfilter og innsatsfilter også da.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg