Gå til innhold

Vectra 4x4 sladding

Ranger emnet

classic

Anbefalte innlegg

var det så elendig altså? aneglsmili

Var for pinglete til og satse skikkelig. høhø.

Så fusker'n litt når jeg bånner gassen, hjalp ikke på det heller.

Med Ascona'n pleier jeg og ligge brei fra nede ved broen der.

Var litt skumlere med Vectra'n.

Skal legge til at dette var første kjøreturen med bilen på vintern.

Kosta på med prøveskilt for og leke meg litt.

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke akkurat friskt satsa det der nei, sladder mere på vei til jobb jeg. Skal og filme litt og slenge utpå her og se hva folke syntes.

Hehe.

Sladder litt friskere jeg og når det er litt mer åpent og ikke så krapp sving.

Har ikke lært bilen og kjenne skikkelig ennå.

Første kjøreturen siden jeg kjøpte den i April i fjor.

Blir nok prøveskilt snart igjen.

Skal se om jeg ikke får lurt med meg kameramann da og.

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sladdefilm er sladdefilm. Dessuten bruker jeg "view new posts" og så kom det plutselig opp en semi-interressant tråd som jeg klikket meg inn på. I tillegg er det none of your *fucking* business hvilke tråder jeg deltar i, så bare pass dine egne sysaker.

Sorry, jeg måtte bare etter å ha lest dine synpunkter på Opel ;)

Ikke bli så sint da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir aldri sint; jeg blir langtidsfrustrert frem til et punkt hvor jeg plutselig eksplodérer med blodig resultat, men ikke sint. Uansett om ikke Opel Gmbh. er min favoritt-bilprodusent så er sladding sladding likegyldig, og dette liker jeg meget godt uansett hvilket kjøretøy som bedriver dét. Dessuten liker jeg også amatørfilmer da jeg selv muligens er en spirende videograf (vi kommer tilbake til dette når jeg får råd å kjøpe meg videokamera).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, nå er alle venner igjen.

Sant?

Tror ikke vi har vært uvenner :)

Er helt enig med han i at ett kamera inni bilen ville hjulpet, men det er jo konstuktiv kritikk til de som lager filmen. De er tydeligvis ferske i både film og kjøring, da jeg selv ville hatt litt mer "satsing" i filmen også.

Ett annet punkt er merketilhengighet. Ingen liker vel alle merker, men det går ann å la være å drite ut andre merker. Nå skal jeg ikke rippe opp i det. Det handler uansett kun om respekt. Hvor kjedelig ville det ikke vært om alle kjørte Audi?

Det var kun det jeg ville fram til med mitt litt provoserende innlegg.

Eller må jeg si at jeg ikke har noe mot Honda som merke, eller Øyvind som person.

Synes forsåvidt at alle skulle ha såpass respekt for hverandre her på forumet, at vi unngikk skittkasting bare pga. merker. Men det er vel kun i en idalverden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider