Gå til innhold

Forsikring på honda Vti 160hk?

Strez

Anbefalte innlegg

Jeg bor på Oslos beste øst kant :D så er nok litt dyrere her, men hver gang jeg velger den vti versonen av civic, så kommer det bare beskjed om at "du har valgt en spesiel bil, så du må ringe oss for pris tilbud" :S både if og gjensidige gir den beskjeden...

- Nissan 200sx s14a

x Opel Astra 1.8l

x Crysler Neon 2.0l

http://www.auto-supply.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Groruddalen, regner med at det ligger sånn ca nederst på listen. Sjekket forsikring på meg nå, tok utgangspunkt i en Honda Civic VTI, 1995mod, 12.000km i året, kasko, kom på 21.000 med kasko på meg. Og jeg er 20 år..

Har sjekket endel på VTI`er før, vurderte å kjøpe meg det. fikk aldri det svaret du får, så hvor du bor lurer jeg fælt på siden du ikke får forsikring :P

1999 -Audi tt 1,8 turbo

1988 -Audi 100 2,3l (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... bor ikke såååå ille da... mellom tveita og haugerud ca... hvis det sier deg noe... fikk det til på dnbnor sia, der kom det også ca 20.000kr, men så skjekka jeg også vanlig civic lsi, ble ca 20.000kr den også! så blir nok å ringe til litt rundt i morra for å finne ut!

- Nissan 200sx s14a

x Opel Astra 1.8l

x Crysler Neon 2.0l

http://www.auto-supply.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
hehe... bor ikke såååå ille da... mellom tveita og haugerud ca... hvis det sier deg noe... fikk det til på dnbnor sia, der kom det også ca 20.000kr, men så skjekka jeg også vanlig civic lsi, ble ca 20.000kr den også! så blir nok å ringe til litt rundt i morra for å finne ut!

OT: Dama bor på haugerud.. Tror jeg har sett bilen din før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider