mr2pk86 Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 ønsker og kjøpe en eller flere 12" elimenter den jeg søker etter har gått ut av produksjon så håper dere har noe brukt den har svart menbran og inni er den sølv men i midten er det en spill kobberfarget kopp skal prøve og få tak i bildet.. har en ser dere trenger en eller 2 til her er bilet hmm teit det med at det ikek funker og legge bilder rett inn her http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?p=155914#155914 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 linken din fungerer ikke, men kan faktisk hende jeg har en slik en til overs.. Den jeg har har, så vidt jeg kan huske, 1 x 4ohm spole og ikke 2 x 2ohm som noen av disse hadde.. Elementet er i god stand og spillte finfint sist det var i bruk.. Kan prøve å ordne et bilde, evt. få skrudd det ut av kassa det står i (Som jeg også helst vil selge det i..). Anyways, får se.. Om jeg har det, hva er du villig til å gi for det? :) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
excense Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Heisann var det 12" subben på 2000w (TS-W121SPL)?? har en til salgs om ønskelig... Mvh. Arild Mob. 99324868 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg