EVO IX Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Har artsolution noe hjemmeside man kan se på? Ønsker å gjøre noe alâ det du har gjort men med rødskjær... Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knaur14 Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 for solfilm fra cd-cardic, bilextra, biltema osv blir jo veldig fin etter å ha sveid opp ruta et par ganger, også er jo den stygge grønn/blå skjær fargen helt fysj! kan si så mye som dette, vil heller lagt i noen hundre lapper ekstra for å ha kjøpt ordentlig solfilm og lagt på selv, enn å kjøpe den søppelfilmen som ikke ser ut etter noen runder med sveiva... behøver ikke være snakk om mange hundre-lappene i forskjell, tro meg! å da slipper du den jalla-løsningen med negel-lakk på toppen også... karr en fe kjøpe sånn skikkeli sotefilm som ikkje ripa sej so lett då?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Har artsolution noe hjemmeside man kan se på? Ønsker å gjøre noe alâ det du har gjort men med rødskjær... hmm, er ikke sikker på¨hjemmesiden deres, men ring dem. dem har rød film også:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 den loven sier at du har lov å ha farget vindu, både frontvindue og sidirutene foran, så lenge du følger den amerikanske loven som er beskrevet i den paragrafen... har ikke klart å finne ut hva det betyr Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 huff, lov ditt å lov datt, enkelt å greit, du har ikke lov å sote frontruta å siderutene foran, det erfarte je når je ble stoppa får 3mnd siden,. har itte giddi å vist den men, har ikke hørt noe mer så hehe Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaman Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Menne... Hvor får jeg kjøpt speilfilm, speilrefleksfilm, reflekterende folie, eller hva man skal kalle det? Eventuelt hvor mange prosent lysstyrke burde jeg ha på vanlig svart film? På en matt svart Volvo 240? Jeg undrer..? Siter Some say a man is made out of mud, a poor man is made out of muscle and blood - Sixteen Tons - Johnny Cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 den loven sier at du har lov å ha farget vindu, både frontvindue og sidirutene foran, så lenge du følger den amerikanske loven som er beskrevet i den paragrafen... har ikke klart å finne ut hva det betyr mange biler(spes nye) blir levvert med orginalt tona ruter, altså selve glasset er sota, men det står jo tydelig at du ikke lov å legge på film, selv om den kansje holder til dne amerikanske standarden.. se på solfilmhalvpris.dk der kan du også bestille gratis prøve med de forskjellige tonene, så du kan se før du bestiller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 karr en fe kjøpe sånn skikkeli sotefilm som ikkje ripa sej so lett då?? hos den lokale solfilm/bilpleie spesialisten... Turbojonas: er ikke lov til å ha solfilm på siderutene foran/frontruta! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 OM mulig søk litt på forumet, det er jo mangetråder om dette fra før av :) - som gir endel bedre svar enn dette. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaman Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Seriously; jeg greier ikke finne speilfilm! Helt konkret; hvor kan jeg få kjøpt det i nærheten av Lillestrømområdet?!? Siter Some say a man is made out of mud, a poor man is made out of muscle and blood - Sixteen Tons - Johnny Cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg