Gå til innhold

Soting av ruter

Ranger emnet

Olaman

Anbefalte innlegg

for solfilm fra cd-cardic, bilextra, biltema osv blir jo veldig fin etter å ha sveid opp ruta et par ganger, også er jo den stygge grønn/blå skjær fargen helt fysj!

kan si så mye som dette, vil heller lagt i noen hundre lapper ekstra for å ha kjøpt ordentlig solfilm og lagt på selv, enn å kjøpe den søppelfilmen som ikke ser ut etter noen runder med sveiva... behøver ikke være snakk om mange hundre-lappene i forskjell, tro meg! å da slipper du den jalla-løsningen med negel-lakk på toppen også...

karr en fe kjøpe sånn skikkeli sotefilm som ikkje ripa sej so lett då??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den loven sier at du har lov å ha farget vindu, både frontvindue og sidirutene foran, så lenge du følger den amerikanske loven som er beskrevet i den paragrafen... har ikke klart å finne ut hva det betyr

`81 Volvo 242 B230FT

`88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil

`81 Triumph TR7

`90 Nissan 200SX

`81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menne...

Hvor får jeg kjøpt speilfilm, speilrefleksfilm, reflekterende folie, eller hva man skal kalle det?

Eventuelt hvor mange prosent lysstyrke burde jeg ha på vanlig svart film?

På en matt svart Volvo 240?

Jeg undrer..?

Some say a man is made out of mud, a poor man is made out of muscle and blood - Sixteen Tons - Johnny Cash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den loven sier at du har lov å ha farget vindu, både frontvindue og sidirutene foran, så lenge du følger den amerikanske loven som er beskrevet i den paragrafen... har ikke klart å finne ut hva det betyr

mange biler(spes nye) blir levvert med orginalt tona ruter, altså selve glasset er sota, men det står jo tydelig at du ikke lov å legge på film, selv om den kansje holder til dne amerikanske standarden..

se på solfilmhalvpris.dk der kan du også bestille gratis prøve med de forskjellige tonene, så du kan se før du bestiller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider