henning_dt85 Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 ja, men familiebilen var jo også rød og råtten :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Da har jeg funnet de tingene jeg skal ha på bilen i første omgang, minus bakfangeren da. Wolfburg-ratt. Har 2 stykker, en fra golf, og denne fra en gammel passat: masse småsnacks :D dårlig bilde av framfanger, lister, grill og kromma håndtakskåler: ser ikke alt dette råttent nok ut så vet ikke jeg hehe :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Mars rød rottebil ja sombrero Får svake minner om 2ern jeg hadde av dette.. Selvom jeg prøver å glemme Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 gleder meg til å få plassert go`betane på bilen nå, hehe. Blir vel nesten som en lego`bil dette og, med "midtkonsoll" fra 58`boble, ratt fra passat, sveiver fra ford taunus og girkule fra GTi :D. Sjekket opp prisen på bremseklosser på biltema, den gleden kom på så mye som 99,-, latterlig billig det :). Toppdekselpakningen kom på hele 29,-, det er en formue det :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfgti83 Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 bruke 2000 kr på et nytt drivledd, når du kjøpte bilen for 2500? Hadde jeg vært deg ville jeg lært meg å mekke litt, ellers kommer dette til å bli dyrt for deg, nytt drivledd koster 599 på biltema, eller en komplett drivaksel koster sikkert 100 lappen på høgger'n! Ellers artig å følge med på enerne! Hvorfor ikke lage en egen hjemmeside med all golfene? Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 bruke 2000 kr på et nytt drivledd, når du kjøpte bilen for 2500? Hadde jeg vært deg ville jeg lært meg å mekke litt, ellers kommer dette til å bli dyrt for deg, nytt drivledd koster 599 på biltema, eller en komplett drivaksel koster sikkert 100 lappen på høgger'n! Ellers artig å følge med på enerne! Hvorfor ikke lage en egen hjemmeside med all golfene? Stå på! jeg har dårlige erfaringer med sånne drivknuter ( når matglade meg kan hoppe på en latmannsarm på 1 m uten at det skjer noe er rart), og mangler utstyr for det samme som verkstedregningen kommer på så lar de ta jobben, ellers har jeg fått verre biler rustfrie før, så det er ikke noe problem å holde kostnadene nede ( ikke at jeg har kjempedårlig råd men...) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 bakfangeren som skal på rattet midtkonsoll og girkule :D Får vel reklamere med at den 78`modellen her ( som fikk et ublidt møte med vinterførets sleipe føre) kommer sterkt tilbake, med 2 splitter nye kromfangere, ny front, golf 2 blinkers i skjermene osv. Legger ut prosjekttråd når den skal lakkeres opp igjen. MVH Henning Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 jepp jepp, da var " den røde sinke" ( som jeg har døpt den) hentet, og jeg har ikke hatt en så morsom dag på lenge, hehe. Gøy å kjøre energolf igjen gitt :D Prøveskilter i morgen også, så om du bor i asker/bærum får du holde utkikk etter denne :) Kommer til å bytte bremser foran på torsdag, samt bytte fangere og få på litt av det småtteriet som er ovenfor..... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Glemte å si at bilen din var skikkelig fet i dag da, hehe... jeg vil også ha små baklykter ;) Får hive ut masse bilder etterhvert som du gjør noe. PS: Si fra hvis du trenger et Wolfsburg ratt til, har et til overs ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 hehe, takker. Små baklykter er et must vettu. Da jeg skulle treffe deg i stad lå jeg bak en med store baklykter, er jo egentlig ikke så værst det heller da, kommer an på hva slags stil man skal bygge etter... takk for speilene forresten, de var fine :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 jepp jepp, da var " den røde sinke" ( som jeg har døpt den) hentet, og jeg har ikke hatt en så morsom dag på lenge, hehe. Gøy å kjøre energolf igjen gitt :D Prøveskilter i morgen også, så om du bor i asker/bærum får du holde utkikk etter denne :) Kommer til å bytte bremser foran på torsdag, samt bytte fangere og få på litt av det småtteriet som er ovenfor..... Du må passe deg nå som det er masse snø og drit... Vi vil jo ikke ha enda en skadet einser, vil vi vel? :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 nei, det vil vi ikke. heldigvis ikke piggfrie piggdekk på denne :) Montert krom i grillen ( fikk ikke på den øverste lista, så ut som om det var noen naglerester i grillen), kromdørhåndtak og kjøpt inn litt til bremsebytte i morgen. Klarte å jekke opp bilen uten at det knaste og bøyde seg *JIPPI!* Får sansynligvis på plastfangerne med kromlist i morgen, og da begynner jeg med tilpassing av den kromfangeren jeg har hjemme foreløpig. Får også på skikkelige krom/plast lister på siden og et LS emblem bak ( foreløpig) MK2-16v; jeg har noen sånne 75`emblemer bak ( de alu-greiene). skal det sitte plugger i hullet på bagasjeluken? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 MK2-16v; jeg har noen sånne 75`emblemer bak ( de alu-greiene). skal det sitte plugger i hullet på bagasjeluken? Selv om jeg er en annen tar jeg meg friheten til å svare: Ja, det skal være plugger i hullene. Disse er hvite og mye trangere enn de svarte som kom senere (de som er til plastemblemene). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 ok, takker. Da får jeg bestille noe sånt etterhvert.. takker :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 jobba litt på bilen i går kveld, fikk bytta fangere, satt på et dårlig ls-emblem og en kromlist på bagasjeluka. Nå ble den faktisk deilig :D ble faktisk ganske pent med disse fangerene, men jeg kommer til å få på kromfangere etterhvert, samt speil og lister :). Men, eu-kontroll først :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg