henning_dt85 Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 mmm, siklesikle ja. hehe. Takker for bildene, den var skikkelig kul. Ser at det ikke er så mye som skal til egentlig, bare å lakkere de rustne kromfangerne svarte ( ta det med ro, de må krommes opp likevel om de skal være en old-school golf verdig), få på svarte striper nederst på dører/bakskjerm og skjerm, samt bagasjeluka, skjermbredderne, duckbill-leppa, røde lister i grillen og merkene så har man en god start. 4 dager igjen :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 siden alle vil ha bilder av bilen, så ser den slik ut ( bare med skjermbreddere); Vil se betraktelig bedre ut bare den gamle typen støtfangere kommer på plass. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Vil se betraktelig bedre ut bare den gamle typen støtfangere kommer på plass.QUOTE] Og massiv senk og små felger ;) Eller skal du kjøre så mye GTi stil at du får deg demping akkurat som originalen? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Vil se betraktelig bedre ut bare den gamle typen støtfangere kommer på plass.QUOTE] Og massiv senk og små felger ;) Eller skal du kjøre så mye GTi stil at du får deg demping akkurat som originalen? gti`ene er senket 25 mm? Jeg tror jeg kjøper et 40mm senkesett, da blir det en liten bonus. Tenkte også på ATS-cupfelger, men tror jeg kjøpter de til 78 modellen så får heller denne overta de gamle alu-felgene (WSL 15 tommere, 6 eika, 195/50/15 dekk).... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Kjempe grattis Henning :D Må se skjønnheten når du får kommet i gang!! GOOD LUCK happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 takker. Skjønnheten får du nok se mye i Bærum utover ja ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Wow.. har ikke fått med meg at du har lagd tråd om denne bilen! :) Da må jeg snart komme og ta å sjekke den ut! Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 om en uke eller 2 kan du komme vettu ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 desverre så utsetter jeg tauingen av bilen en ukes tid, på grunn av de store snømengdene ( HATER SNØ!). Ikke noe særlig å taue bil i dette været ;) Stay tuned..... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 DD skilting på'n? Så en rød LS nå nettopp, med korte baklykter... Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 DD skilting på'n? Så en rød LS nå nettopp, med korte baklykter... den går i asker? Har hvertfall sett en rød LS prikk lik som min i Askerområdet, mener å huske DD-skiltene ( muttern tok et bilde kom jeg på nå ;) ). Snakket med han som kjørte den, tilhørte visst søsteren og er en 79`modell. Venstre framskjerm var opprustet, men hadde en ekstra og tilbød han den billig mot at denne IKKE skulle sendes i pressa. Ga han telefonnummeret og tilbød meg å lakkere den også. Dette var i sommer og har ikke hørt noe fra han desverre.... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 den går i asker? Har hvertfall sett en rød LS prikk lik som min i Askerområdet, mener å huske DD-skiltene ( muttern tok et bilde kom jeg på nå ;) ). Snakket med han som kjørte den, tilhørte visst søsteren og er en 79`modell. Venstre framskjerm var opprustet, men hadde en ekstra og tilbød han den billig mot at denne IKKE skulle sendes i pressa. Ga han telefonnummeret og tilbød meg å lakkere den også. Dette var i sommer og har ikke hørt noe fra han desverre.... Var ved Røa, Oslo. Satt tre godt voksne ungdommer i den (30 år gamle?).. Fikk skikkelig deja vu. Har sett akkurat den samme bilen før, med de samme folka inni.. Merkelig, eller hva? :P Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 den går i asker? Har hvertfall sett en rød LS prikk lik som min i Askerområdet, mener å huske DD-skiltene ( muttern tok et bilde kom jeg på nå ;) ). Snakket med han som kjørte den, tilhørte visst søsteren og er en 79`modell. Venstre framskjerm var opprustet, men hadde en ekstra og tilbød han den billig mot at denne IKKE skulle sendes i pressa. Ga han telefonnummeret og tilbød meg å lakkere den også. Dette var i sommer og har ikke hørt noe fra han desverre.... Eieren går i parallellklassen min, heter Stine :) Hyggelig jente... Digger den bilen. Forskjermen er desverre like rusten som før. Tenkte å tilby en skjerm og lakkering jeg også, men hvis du allerede har gjort det så :) Pressa sier du?? Får da ikke håpe det!!! Må ta en alvorsprat da! ;) Kan alltids ta noen bilder :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 godt å høre at den fortsatt lever. jeg snakket med broren hennes på shell-stasjonen på Nesbru i sommer, da fortalte han at han skulle prøve å overta den. hvilken klasse/skole går du på da? Det blir faktisk til at jeg skal prøve å få taua bilen til verkstedet i morgen, ettersom selgeren kunne hjelpe meg ;). Forresten så hadde ikke den røde golfen i Asker DD-skilt, men KE-67etellerannet Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Det er fordi selgern er en trivelig kar:) Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg