henning_dt85 Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Det er fordi selgern er en trivelig kar:) ja, det er han, prates i morgen Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 ja, da var bilen tauet til verkstedet takket være heltemodig innsats fra Åge ( Fluid). Den ble kjøpt for den nette sum av 2500,- med veldig fine sommerdekk og cd-spiller. Har oppdaget nå i litt bedre lys at det er mye rust på frontplata da, tror jeg kommer til å bruke mye penger på negerkuse og sparkel :D. Tror jeg også skal ta en sjekk av bremsene før jeg leverer den til eu-kontroll. Bakplate, eller, nedre delen, skal byttes om ikke så altfor lenge. Også litt kjeks i høyre kanal ( bak), men mulig at den går gjennom kontroll *krysser fingrene* Her er noen biler som jeg lovet, kos dere;): ' Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Grattis så masse! *SIKLE SIKLE* Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 takker, sikla på denne i et halvt år nå så er kjempeglad. Andre ting jeg ikke har nevnt er at vifta ikke virker, mulig bare bryteren ( har en ekstra liggende så det blir spennende å se :)). Tror jeg skal kjøre den litt semi-old-school en stund framover, høggern her oppe har halvkromlister osv på en bil. Har også noen strøkne grå plastfangere med kromlist, så jeg lakkerer de svarte og skrur på. Har også ekstra sett med kromlister til grillen liggende. Høggerbilen har også rødt interiør, lurer på om ikke det hadde blitt tøft med svarte seter og røde dørtrekk? Hva tycks? senkefjærskåler bak hadde jo også blitt tøft ( så den er lavere bak enn foran) EDIT; samt rød hattehylle og wolfburg-ratt :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 vakker bil du har der:) hørtes jo ikke så dumme ut planene så langt heller;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 takker, bra at noen liker mine planer :) Husker da jeg fikk 78`modellen, da hatet jeg de plastfangerne, og det gjorde jeg, helt til i dag egentlig. Svarte plastfangere ser ikke så aller verst ut ( men de grå er til å spy av). Men, alt i alt, bjelke/kromfangerne er jo fetest og mest riktig til disse bilene synes nå jeg. Jeg mangler fortsatt 4 endestykker om det skal bli noe av de kromfangerne, og frontfangeren er veldig rusten ( sånn går det når man har dårlig råd :(), bakfangeren tar jeg fra 78`modellen, ettersom den har fått ny foran og bak. Den er ikke så verst, men noen har kjørt inni den på en parkeringsplass og stukket av :( Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Endelig noen bilder av skjønnheten ja :) Ser ikke så verst ut den der da. Legg ut oppdateringer når det skjer noe da! Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 har fått gravd fram litt av hvert av golf-deler i kjelleren nå. har funnet; noen sett emblemer ( golfls,ld,c, osv), deriblandt 3 stk fra 1975 ( aluminium, 2x volkswagen og et "golf" merke). Har også funnet fram og polert et sett dørhåndtak, funnet en list til høyre bakskjerm. også funnet 2 sett med grill og hjørner ( kromlist), et instrumentpanel fra 78`modellen ( ødelagt speedometerklokke, ellers komplett). EDIT; funnet kromma vindussveiver også nå, finner nok mer i løpet av de nærmeste dagene ( ikke akkurat ryddig i kjelleren :D) Så vi får se om jeg får bruk for noe av dette etterhvert..... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Det eneste jeg syns du bør gjøre er å kjøpe gewinde(billig på ebay) og noen kule felger.(leter du litt finner du også de billig) Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 sååååååå fin bil Henning ;) Men den gti luuckæn var tøff, gå for den!!! Må ta en titt når du får den hjem, kanskje ta den ned til narvestad så han kan se på den :p Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Hint hint... Jeg har svarte lister med krom i til overs... En liten tube med autosol, så er mye gjort... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 tja, kanskje det. Alltid greit å ha et ekstra sett, jeg kan jo se på de etterpå. Polering? på rat-rod? næ! hehe..... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 tja, kanskje det. Alltid greit å ha et ekstra sett, jeg kan jo se på de etterpå. Polering? på rat-rod? næ! hehe..... Har noe hjemme og noe på verkstedet, skal se om jeg får tatt det moed opp jeg Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 da var verksted ordnet, og bytte av drivledd kom på ca. 2000,-. De måtte jo påpeke at det var mye rustflekker på kanalene, hehe ( could not care less :D), neida, det forsvinner fort. Den skulle hvertfall bli ferdig i løpet av uka. Problemet mitt nå er at jeg har forelsket meg i utseende på den :). Er veldig i tvil om ha jeg skal gjøre med den, og om jeg i det hele tatt skal gjøre noe... men dette hadde jo vært noe? http://www.blocket.se/vi/7372140.htm?ca=16_s fikk også tak på krom/plastlister og en rusten framfanger, takket være ekkoj ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Nå er jo den på bildet familiebil. Du har jo trossalt sportsbil! :D (2-dørs) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg