Gå til innhold

Flatt felt på dekkene etter bråbrems

Ranger emnet

Silverboy

Anbefalte innlegg

Originally posted by OleC

Hvorfor driver ikke du kjøre skole.... Du er verdens mester til å kjøre bil jo...

Tomme tønner skrangler mest vet du..

Holdningen han har forteller bare at han ikke har skjønt hva kjøre bil handler om.

Fyren er jo talentløs og det vet han godt selv. Derfor prøver han dekke over det så godt han kan, som dere ser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Silverboy

yeyeye.. fortell meg at du ikke hadde låst hjula om en b-o-n-d-e hadde kjørt ut i veien 50-100m foran deg når du holdt rundt regna 170... ;)

har forøvrig ikke merket noe etter rådyrsbremsen, da det gikk litt saktere, men kan jo være at det er der om den første dumpen blir borte..

jaja.. ingenting annet å gjøre enn å sette hjula bak i morgen da...

Bare sørg for å få det på film. :D

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by espen

Hehe... får du ikke hjulene runde så får du vel bare prøve hardere, da :D

det jeg tenkte også.. kan ikke ha de sånn, så det er verdt å prøve.. funker det ikke så får vi fortsette til det ikke er mer igjen... :D :D :D :D :D :D :D :D

eneste aberet er at nye dekk koster kroner.. det samme gjør større turbo... og kombinasjonen blir mer penger enn jeg har.. :( :rolleyes:

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Tenkte at jeg heller skulle starte en orddelingsskole.

Ja ingen slår deg i noenting det er iallefall sikkert.

Håper att alle her inne skjerper seg, slik att alle kommer seg opp på ditt nivå innen:

Kjøreferdigheter.

Generel kunnskap om alle bilmerker.

Norsk kunnskaper.

Moral. (for ikke og snakke om dobbelt moral)

Sikkert mye jeg har glemt som du er mye flinkere enn alle andre her inne til,men du kommer sikkert til å fylle det in selv så det håper jeg går greit.

PS: Håper en dag att alle her inne får muligheten til å skaffe seg en like rå bil som din 19 år gamle supersportsbil.

Hilsen en ydmyk beundrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Hallo.. Jeg ville ALDRI blokkert hjulene, man har da bremser man kan bruke effektivt, UTEN å blokkere..

Jeg har faktisk ikke blokkert hjulene på bilen min en eneste gang enda nei, og den har vært med på nedbremsing fra 260 til 70..

hva med den filmen du la ut her da du feier av veien her i vinter....du ga vel på du? eller blokerte du hjulene?

uansett! du trenger et kjørekurs!!!!

ps: jeg bremset ned fra 261.7 kmt - 0 km/t uten å blokere bremsene....enda bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

hva med den filmen du la ut her da du feier av veien her i vinter....du ga vel på du? eller blokerte du hjulene?

uansett! du trenger et kjørekurs!!!!

ps: jeg bremset ned fra 261.7 kmt - 0 km/t uten å blokere bremsene....enda bedre...

Jeg har ikke kjørt nok AWD på glatt føre, det har du helt rett i.

Så det blir nok RWD til vintern igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ascona slenger endel dritt her, ja. og er lett å stemple folk, men nå skal jeg faktisk forsvare gutten litt.. satt på med han på bane nylig, han kjørte faktisk meget bra de rundene jeg satt på med han.. , spess med tanke på at det er fæl usa bil han kjører ;) (spøk)..

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også forsvare ascona her gitt :)

Han kom, på nyttårsaften, opp til meg (aldri møtt ham før), kjørte meg til lillestrøm, ordnet meg et batteri kl 17.00 (husk dagen) og kjørte meg hjem igjen.

Reddet ferien min gitt.

Og det i vinter.. audi'en ble kjørt morsomt og uten noen videre stor bekymring for om bilen fikk seg et par riper eller ikke. Men når jeg satt på hadde han god kontroll over bilen. Sidelengs. ;)

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider