Gå til innhold

Side blinkers

Ranger emnet

Trond D

Anbefalte innlegg

Hei

For et par ukers tid siden satt jeg på vite side blinkers fra biltema. Merka da at det ikke var det samme som orginalt. Pakningene er dårlige slik at vann kommer inn. Lyspæreholderen som er orginal er litt merkelig. Den fester ikke pære skikkelig slik at den er læs og virker ikke til tider. Noen andre som har det slik eller?

Ps: feste knakk nettopp ved pære skifting, dritt kvalitet

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte hvite sideblinkers fra Volvo huggeren i Åsane,og på de er det også slik at pakningen er føkka,og det kan komme vann inn...er litt surt ja,men vurderer å enten kjøpe nye en gang fra Pedersens Racing,eller bruke noe sicaflex å få dem festet med(vet ikke om det er noe lurt men,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hvertfall ikke så store forhåpninger til kvalitet når jeg handler på Biltema. Men jeg handla fra BCB og dem var av fabrikaten DJAUTO altså samme som Biltema, dette er et billigmerke av lav kvalitet som går igjen hos mange forhandlere. Jeg handler heller av XC70 typen hos Volvo, tror det var ca 285kr dem kosta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XC70 blinkersene er ikke like, men dem ser mye finere ut.

Tror det skal gå an å modifisere blinkersen så den passer i originalhullet.

Modifikasjon av skjerm.

DSC00057.jpg

Beste bildet jeg fant av blinkersen montert

Bilde026.jpg

det er ikke noe problem å få de til å passe i orginalhullet i skjermen... må bare tilpasse litt på baksiden av blinklyset som skal på, så passer det som hånd i hanske...!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider