Brandtenborg Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 huff,må ikke kjøre bil gjennom vaskemaskin da,er du glad i bilen din håndvasker du den alltid:) Haha!!! Gleder meg til hu leser den! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ja det holder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectrababe Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Endelig en liten oppdatering fra meg. Nå har jeg fått montert tusenmetere på bilen!!!! Siter 98' Opel Vectra B Les om bilen her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 hah, så jo ikke ut med tusenmeterne! ta de av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 hah, så jo ikke ut med tusenmeterne! ta de av! Kanskje ikke det peneste, men tenker litt på sikkerheten og! Bedre å se dum ut enn å bli dum! ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UrGe-BoY Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 hah, så jo ikke ut med tusenmeterne! ta de av! Er ikke akkurat pent med 1000-metere... Kan jo være greit å ha midt på svarteste vinteren... Men nå blir det jo lysere og lysere fremover.. Jeg ville hvertfall tatt de av om sommeren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 kan jo være det er noen stylingfangere med 1000metere på som hadde passet bedre :p det der så dessverre mindre pent ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Endelig en liten oppdatering fra meg. Nå har jeg fått montert tusenmetere på bilen!!!! Nei og nei og nei... huffamej :O Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReVoX Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Slenger meg på den.. Nei og nei og nei... Huffamej! Siter '05 Opel Astra GTC 2.0T Audi Coupe GT B2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Enda en :D Neiii och nei og huffamei :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReVoX Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Minner meg litt om hunde eiere som setter på hunden sin en frakk og hatt.. Blir lissom litt "feil" ? Siter '05 Opel Astra GTC 2.0T Audi Coupe GT B2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectrababe Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Endelig har jeg fått på de nye felgene. Og fått på effektanlegg! HURRA!! Siter 98' Opel Vectra B Les om bilen her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humbug Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Ikke meninga å være frekk, men å i det hele tatt tenke på å montere sånne svææære tusenmetere er idiotisk. De nydelige formene til vectraen blir ødelagt. Den estetiske helheten blir totalt ruinert! Øvrig styling av bilen hjelper IKKE! Skal du absolutt ha tusenmetere, kjøp små ovale og forsøk å montere dem mer diskret, kanskje bak grillen, eller innfellt i fangeren... Men tøft med effektanlegg, det skal du ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectrababe Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Nå er tusenmetra tatt av. Det kommer ikke til og skje noe mer med denne bilen nå. Jeg skal selge den nå. Er den noen som vil kjøpe? Siter 98' Opel Vectra B Les om bilen her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SurSild Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Fin bil du har ;) Tør jeg spørre hvorfor du skal selgE? og hvor mye du skal selge for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg