Gå til innhold

Kjøpes: Multimedia spiller med motorisert skjerm.

Ranger emnet

Zwixern

Anbefalte innlegg

Tja... det blir jo nytt da, men har da et par alternativer... JVC KD-AV7001. Har alt du ønsker, pluss 5.1. dekoder DD/DTS/DPLII (med 5.1. linjeutganger) og litt til. 12900,-.

JVC_KD-AV7000Transmedia.jpg

Har en tilsvarende fra Blitz Audio til 6.495,- også da, men det er den samme som Pyle tilbyr, så... da falt den tydeligvis utenfor dine ønsker. ;) Selvom jeg tror du ikke vet helt hva du sier nei til da. Den er faktisk en riktig så grei sak. Kniper på belysningen bare, den er veldig blå, men det er fiksbart i tilfelle krise.

Blitz%20BZINDV7RDSTransmedia.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, :P Er ganske usikker. Greia med rødt lys er pga alle instrumentlysene i audien er røde. så hadde vært kjekt. er helst lysene på knappene. Ikke på skjermen jeg tenker på. skjermen ser jeg ikke på når jeg kjører alikvel. Kommer sikkert til å være inne.

Vw Touran 2.0DSG 5s

Audi Cabriolet

Nissan KingCab

Audi Coupe Q.

77 Boble Roadster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å selge min Pioneer AVH-P5700DVD

Dette er vel samme som AVIC-X1R Men uten navigasjon tror jeg.

Betalte 10000 for den, vurderer å selge den for halv pris om det er av interesse.

Har også liggende tv tuner som kan selges til.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311045&cks=ASS&assoc=B365822D-0671-413C-ADA5-B18801E2DF0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å selge min Pioneer AVH-P5700DVD

Dette er vel samme som AVIC-X1R Men uten navigasjon tror jeg.

Betalte 10000 for den, vurderer å selge den for halv pris om det er av interesse.

Har også liggende tv tuner som kan selges til.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311045&cks=ASS&assoc=B365822D-0671-413C-ADA5-B18801E2DF0E

Høres bra ut! Hvordan er stand på denne? Slitasje, skader på skjermen?

Regner med det er meste av inn og utganger. synes det er så dårlig info på pioneer siden.

Er det konstant blått lys på denne? eller er det mulighet for å bytte til anna farge?

Vw Touran 2.0DSG 5s

Audi Cabriolet

Nissan KingCab

Audi Coupe Q.

77 Boble Roadster

Lenke til kommentar
Del på andre sider