Gå til innhold

Hvordan endrer man egentlig tittelen på en tråd?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Etter alt dette maset med at tittelen på prosjekt tråder skal være slik og slik gjorde jeg et forsøk på å endre titellen på en prosjekt tråd jeg hadde lagt opp lenge før denne survinga startet.

Samme hva jeg enn prøvde på ble tittelen uendret.

Resultatet var at jeg ga opp og fortsatte å oppdatere tråden.

Noe som gikk bra helt til for et par dager siden, da oppdaget jeg plutselig at tråden var forsvunnet. :fuckme2:

Jeg spør derfor, er det virkelig mer arbeid å endre topic på en tråd for moderatorene enn det er å slette dem??

eller kanskje ikke engang dere får endret topic på en gammel tråd? (hvis det er tilfelle, er det ikke da litt urimelig å forlange at topic skal endres?)

Uansett, tråden er borte og den forblir borte.

Jeg gidder ikke å legge den opp på nytt med all teksten som var skrevet inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dee dee dee!!! Nå har jeg gjenopprettet tråden din, Fest. Og jeg har endret til den tittelen som DU prøvde. ;)

Og ja, det tar faktisk litt lengre tid å endre topic enn bare å slette den.. Skal forhøre meg om det ikke er mulig å la trådstarter endre tittel selv. Spesielt i prosjektforumet. De gangene det "bare" er snakk om feil tittel er det litt for dumt. Det er jeg helt enig i.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig for trådstarter å endre tittel selv på sin egen tråd. Dette pga at det skal gå an for andre å søke seg frem til denne tråden igjen. Det går heller ikke dessverre an å begrense dette til et underforum som f.eks Prosjektforumet. Send meg eller en annen med Crew-signatur en pm så fikser vi det kjapt og enkelt!

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dee dee dee!!! Nå har jeg gjenopprettet tråden din, Fest. Og jeg har endret til den tittelen som DU prøvde. ;)

Takker så mye kiddie

Tråden var såpass omfattende at å starte på nytt fristet ikke så voldsomt.

eller skrive riktig topic når du starter tråden..

Joda, problemet i dette tilfellet var at tråden ble opprettet før jeg så noe til disse kravene til topic

(tror faktisk ikke kravene hadde kommet enda, da tråden ble opprettet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider