Evolve Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Anlegget jeg hadde i bilen er solgt, bruker heller penga på motor!! Men det gikk vel for det meste i radiokanaler..hoho Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 mye godt her.. eddie meduza er et must! mera brennvin tekno mix er ultimate kjøreseintgjennombyenalleståråsepå-sangen! ellers er jeg enig med de flste her! også texas;) slipknot er også fint i bil.. og når det skal kjøres hardt, da er det prodigy-smack my bitch up *hvorfor har ingen sagt noe om'n åsmund egent.ig!? åml band for de som ike fatta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 forresten, dere bør laste ned "Heiko & maiko - Glùcklich" kongemusikk for deg som liker bass me trøkk i :) Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 forresten, dere bør laste ned "Heiko & maiko - Glùcklich" kongemusikk for deg som liker bass me trøkk i :) AMEN! nydelig innspilt sang!(for oss dødelige med "vanlig øre) men oral bee da!?!? haha det er jo hvertfall sjef når du kjører! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Her går det for -Led Zeppelin -Primus (noen flere?) -Fattern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 AMEN! nydelig innspilt sang!(for oss dødelige med "vanlig øre) men oral bee da!?!? haha det er jo hvertfall sjef når du kjører! jollymusikk fra 90 tallet er konge!! Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 B230ft: *hvorfor har ingen sagt noe om'n åsmund egent.ig!? åml band for de som ike fatta Vassendgutane, Hellbillies, E-76, Åsmund Åmli Band, Alan Jackson, Guns N' Roses, Red Hot Chili Peppers... :D huhh? :hello: Eddie Meduza - Volvo og er jo kjekk! Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 i min bil går det for tida i manowar yodude kører heavy metal ,jobber med metal og seff hører på metal!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Hører egentlig på det meste, UNTATT children of bodom! Er vell stort sett det eneste synspunktet jeg ikke deler med texascom, hva anngår volvo :P Men men hver sin smak! hører endel på norsk rap og hip-hop for tia, så tenkte å nevne noen av de sangene som ble spilt hyppigst når jeg fikk lappen.. Oral Bee - Gangsta Oral Bee- Den breiale stilen Oral Bee- alle hater oral bee Dirty oppland- hvem faen (her synger de bla om de "fete" gutta som ruller rundt i volvo iført felleskjøpet dresser) Er ikke no gangster, tvert imot!, eller tar noe av det de overnevnte sier i sangene sine på alvor, syntes bare det er bra musikk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 i min bil går det for tida i manowar yodude kører heavy metal ,jobber med metal og seff hører på metal!!!!! kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
belden Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 jeg høre på vassendgutane Gode greie!!! Siter 95" Audi A6 2.5 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 :eddie godt noen deler mine synspunkt når det gjeller musikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Hører på alt annet enn tekno og rap/hiphop/rnb/jenteskrål :ssip: Det er den verste drittmusikken som fins. Hører på masse punk, rock, coutry og litt dansband innimellom: The Carburetors, Eddie Meduza, Ebba Grön, NOFX, MOtorhead, Pennywise, Bad religion, Johnny Cash, Jokke, Hellbillies osv osv. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 :eddie godt noen deler mine synspunkt når det gjeller musikk Er jo ikke no vist å høre på musikk uten mening :D Hard Rock er stas!! Glemte forresten Manowar på listen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 dere som kjører volvo 240 måå jo garantert ha hørt plumbo-gul volvo 240...hehe den er fet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg