volvomaster Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 nightwish. edguy. lordi. freedom call. vassengutane ole ivars rune rudberg egentlig alt Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knaur14 Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 veldi mykje country, alt ta danseband å 80tals musikk so selfølgeli dire straits å den sjangren bråkmusikk e totalt ute i mine øre! spesiellt norsk rap å rap i heile tatt d suge åmli band e no konge d!kjeme frå heimplassen min faktisk :D nåken som bruka å sjå country å danseband jukeboks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Mye bra her gutter;) mekke lister med favorit låter av de bandene derre hører på og da:) Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BloOdHaRrY 242eigar Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Vassendgutane!!!! jada! yodude dire straits alan jackson, garth brooks osv. jaggu goå mix ronda på Vangen musikk hehe og for øvrig det festfolka krever ein sein fredagskveld... :eek: Siter volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;) volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død volvo 940/s90 - my blue pearl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Noe av det det går i: AC/DC -Ballbreaker -Shoot to trill -Flick of the switch -Dirty deeds done dirt cheap -Let there be rock +++ Dumdum boys -metallic hvit -Englefjes Dire straits/Mark Knopler -Boom like that -Money for nothing Øystein Sunde -Fenderslåtten Motorhead -Speedfreak -Die you bastard -Overkill div. Bjørn Berge div. Vidar Busk Metallica -Enter Sandman og mykje meir! sombrero EDIT: Ikkje Tance, Danse, techno, danseband, country (unntatt ett par gode av Jonny Cash) samt nightwish. Når det gjelder slik musikk er det nulltoleranse i bilen min! Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Øystein Sunde ruler :D jeg hører på alt bortsett fra techno, rap/hip-hop, trance osv. alt fra 70-tallet yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 veldi mykje country, alt ta danseband å 80tals musikkso selfølgeli dire straits å den sjangren bråkmusikk e totalt ute i mine øre! spesiellt norsk rap å rap i heile tatt d suge åmli band e no konge d!kjeme frå heimplassen min faktisk :D nåken som bruka å sjå country å danseband jukeboks? Jah følger med sålenge jeg ikke er ute å ruller eller har vært på flaska..(ligger somregel i fosterstilling i et hjørne en plass på den tida isåfall!:D) neida.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 lista mi: manowar: warriors of the world rammstein: rosenrot emperor: alt :eddie metalica: ride the lightning burzum: filosofem (kjøre bil om kvelden å høre på dette er helt rått) sepultura: arise,beneath the remains, scitzofrenia,chaos ad pantera:cowboys from hell ozzy: mye forskellig ac/dc : går mye av det å ,men synd det er så dårlig lyd på mye av det..... motorhead: det meste av det (spesielt inferno skiva :pray ) ellers alt mulig,som innebærer fuzz og dobble basstrommer kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 lista mi: manowar: warriors of the world rammstein: rosenrot emperor: alt :eddie metalica: ride the lightning burzum: filosofem (kjøre bil om kvelden å høre på dette er helt rått) sepultura: arise,beneath the remains, scitzofrenia,chaos ad pantera:cowboys from hell ozzy: mye forskellig ac/dc : går mye av det å ,men synd det er så dårlig lyd på mye av det..... motorhead: det meste av det (spesielt inferno skiva :pray ) ellers alt mulig,som innebærer fuzz og dobble basstrommer kiddie COB? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Children Of Bodom kanskje ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Men må også legge til at skal jeg være skikkelig råna bare for å drite meg ut setter jeg på Neophyte. Gøyal musikk som garantert får deg til å spy etter noen minutter på full shite! Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Her er mine: *Alan Jackson *Eddie Meduza *Ragga Rockers *Jokke *Vassendgutane *Plumbo (harry land hamar\gul volvo 240) *Litt tecno såm fks. specialD, erotic osv. *Vømmøl Spellemannslag *Snaustrinda spellemanslag *Johnny Cash *Sie Gubba (helg, 240 å fæst, å BMW) *++ sikkert en hel hau je har glømt Hadde faktisk annlegg på mopeden, skar ha på at annlegg når je får at X!! knaur14: je ser på danseband å cuntry greia på nrk2 rimelig ofte (så ofte såm je får tell)!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Vømmøl :D dem hadde jeg glemt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knaur14 Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Jah følger med sålenge jeg ikke er ute å ruller eller har vært på flaska..(ligger somregel i fosterstilling i et hjørne en plass på den tida isåfall!:D) neida.. hehe!! same probleme sjøl i d siste! vårte kansje litt for svære på flaska ;) va meir dansebandjukeboks før ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 åmli band e no konge d!kjeme frå heimplassen min faktisk :D nåken som bruka å sjå country å danseband jukeboks? hmmm.. meg bekjent so kjeme Vassendgutane frå Åmdalen (Ørsta) og Åmli Band frå Setesdalen.... Kjeme du frå setesdalen egentlig då sidan Ørsta lå på sunnmøre då eg var opp før helga? Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg