Gå til innhold

Stingher: Audi 100-prosjekt

Ranger emnet

Stingher

Anbefalte innlegg

Hehe...

Er noen timer med arbeid foran meg for å få den helt 100%.

Bilen er matt rosa og ingenting virker på den unntatt motoren som går som ei klokke (altså tikker hele tiden).

Motor har du i din?

Methano, du kjøpte den ikke av en i vestfold vel? Du får bare si ifra om du har lyst på noe av den samme stylingen som Stingher har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 376
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan jo fortelle litt om anlegget jeg har i:

Spilleren er en Pioneer 7600 (ikke samme som på øverste bilde).

Sony 4" front + 5 1/4" i hattehylla.

Bak har jeg en 12" Arizona Eagle brokobla på en Blaupunkt 2x200w forsterker.

Forsterkeren er senka ned i plexi med neonlys rundt. Har ikke non bra bilder av det nå men får se om jeg kan få somla meg til å tatt non.

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du har hørt det er fet lyd u 5'ern..den er helt konge. Men hører du ikke noe av din eller? Hvis du har samme luftfilterboks som meg kan du ta av den lille rørstumpen som sitter på og peker nedover, det har ikke no innvirkning på noe annet enn at du får litt annen lyd når den drar tungt og når du kommer mellom 3-4000rpm ;)

den med 220hk må vel være en turbo det da..

Men ser du har 138hk i motoren din? Regner med det er den samme som jeg har liksom 2.2E med K-JETronic og den har vel ikke mer enn 136?

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kjøpte den på jobb faktisk.

Den kom som innbyttebil på jobb, så jeg fikk den for 2500,-..

Hvilken styling er dette??!?

Sorry OT

Styling til audi 100? aldri sett før...motoren din tikker ja..bare å kaste ventilløftera til en viss plass og kjøpe nye :D heh

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prizma: Nå har jo denne Audi 100'en en veldig høy gubbebil status! Greit med senk, fjerne oransje blinks og bytte baklys og felger, men den ser fortsatt bare ut som en pimpa gubbebil. Jeg syns ikke Audi 100 har så fint karosseri og jeg syns den har alt for lite muligheter. Ville heller valgt en Audi 90 eller 80 gt quattro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ser du har 138hk i motoren din? Regner med det er den samme som jeg har liksom 2.2E med K-JETronic og den har vel ikke mer enn 136?

Ser din er en 90' modell, min er 88 uten katalysator. Står i håndboka at det er 138 uten kat, og 136 med. Men ellers er det nok samme motor ja, 2,2E med K-Jet.

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider