Gå til innhold

Stingher: Audi 100-prosjekt

Ranger emnet

Stingher

Anbefalte innlegg

Gromt med skinn, skulle gjerne hatt det selv, men det blir fort dyrt. Gav ikke mer enn 5000,- for selve bilen så :)

Hehe...daså. Jeg ga 50 jeg...forbanna dritt også..mye skrall med den.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 376
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg var utrolig heldig med min, forrige eieren hadde kosta på den 12000,- rett før jeg overtok den. Har tatt et par ting på den som registerreim og bremser osv, men det har ikke kosta meg mye. Gjør alt selv.

Hadde den på Eu-kontroll i forrige uke, og den gikk igjennom, bortsett fra litt høy CO-verdi og rust på bremserør, men det gikk glatt å fikse.

Fikk tak i den fra et dødsbo, derfor jeg fikk den så billig. Og så hadde den stått under et tre i et halvt år, så den så ikke ut.

De skulle bare kvitte seg med den uansett. Men bilen er veldig strøken, og ikke no feil eller tull. Så jeg hadde veldig flaks der.

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var utrolig heldig med min, forrige eieren hadde kosta på den 12000,- rett før jeg overtok den. Har tatt et par ting på den som registerreim og bremser osv, men det har ikke kosta meg mye. Gjør alt selv.

Hadde den på Eu-kontroll i forrige uke, og den gikk igjennom, bortsett fra litt høy CO-verdi og rust på bremserør, men det gikk glatt å fikse.

Fikk tak i den fra et dødsbo, derfor jeg fikk den så billig. Og så hadde den stått under et tre i et halvt år, så den så ikke ut.

De skulle bare kvitte seg med den uansett. Men bilen er veldig strøken, og ikke no feil eller tull. Så jeg hadde veldig flaks der.

kke dårlig. Ja den ser bra strøken ut. Senk og felg nå så eru i mål. Var det vanskelig å montere de hvite instrumentskivene?

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig, men viserene sitter vanvittig hardt på. Jeg brukte en gaffel for å bende de ut. Bare husk hvor de står hen, så det stemmer etter du har satt de tilbake. Ellers burde det ikke være no stress.

Skal ha ut intrumentene snart igjen, når jeg får intrumentringene. Og så skulle jeg justert litt på speedometeret siden det viser 10km/t for mye.

Fant en guide på nettet hvordan man monterer skivene, men husker ikke hvor.

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort litt småtteri bare.

-Kjøpt inn nye bremseskiver bak.

-Skifta til xenonlook pærer.

-Henta belteputene på bs bildeler.

-Skifta "alarm"-knappen til en killswitch jeg hadde liggende.

Har også kjøpt inn sotefilm til bakruta, men får se om jeg gidder å montere den.

Venter bare på felgene, senken og instrumentringene.

Ringte folka på superstyling ang felgene på fredag, men da hadde de ikke no leveringsdato ennå. :(

IMG_1462%20(Large).jpg

IMG_1465%20(Large).jpg

IMG_1467%20(Large).jpg

IMG_1473%20(Large).jpg

IMG_1468%20(Large).jpg

IMG_1469%20(Large).jpg

Bremser...

IMG_1470%20(Large).jpg

Den ny rullgardina.

IMG_1471%20(Large).jpg

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8