Gå til innhold

Stingher: Audi 100-prosjekt

Ranger emnet

Stingher

Anbefalte innlegg

• Svar 376
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jævlig nais med de ringene, tror jeg må få tak i et sett slike, finnes slike instrumentskiver i andre farver enn hvite? Og som går til.. er det 260 speedometeret mitt går til, tro?

Du får dem til 260 og 280. Finnes bare i hvite. Hvertfall hos Custom Auto Craft

Menneh Stingher? Jeg trenger jo ringer. Og den firkanta passer jo i min :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du bare ha den firkanta da? Tror jeg skal beholde den til seinere om jeg finner ut at jeg vil ha den på.

Skulle egentlig ha den på nå, men det er umulig å få vridd den så den står loddrett når den er inni intrumenthuset. Da må man bøye den i tilfelle, tok ikke kjangsen ettersom det blei litt riper i bunn av huset når jeg prøvde såvidt.

Men jeg har fortsatt de tre siste ringene som jeg ikke trenger.

Eller så er det jo bare å by på ebay. Tok ikke lange tida med levering. Kosta meg vel 250 kroner tilsammen ca.

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ikke blir noe av den turtelleren midt på dashen, det ødelegger hele bilen og får den til å gå fra å være fin til å bare bli en sånn nedrånet harrybrakke på lik linje med de som kjøper aluvinge på Torshov til Ascona'n sin eller noe. Er jo *totalt* kræsj med bilens design ellers..

Gjør seg med noen andre felger selv om jeg tror de felgene du skal ha blir helt feil på den bilen. På 80-tallsbil må man ha 80-tallsdesign eller nøytralt design på felgene, ikke noe som ser ut som det er tatt ut av Fast'n Furious.. Ellers blir 205/40 aaaaalt for små dekk, på 17" er det 205/50-17 som blir omtrent som original rulleomkrets. 205/45-17 går med et nødskrik, men 205/40 ser bare teit ut, da det blir en "halvmeter" mellom skjermene og hjulet på sidene, hvor ikke senkingen har noen innvirkning på klaringen.

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det store feltet i midten på instrumentpanelet, hva er det til? Blindplate? Der Kjørecomputeren vanligvis sitter.

Kjørecomputer, autocheck og diverse varsellamper og sånn. Sånn som det står i min.

Stingher: tror jeg kjøper helt sett da:P heh Hvor mye betalte du egentlig for alt ? og fra hvor?

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ikke blir noe av den turtelleren midt på dashen, det ødelegger hele bilen og får den til å gå fra å være fin til å bare bli en sånn nedrånet harrybrakke på lik linje med de som kjøper aluvinge på Torshov til Ascona'n sin eller noe. Er jo *totalt* kræsj med bilens design ellers..

Gjør seg med noen andre felger selv om jeg tror de felgene du skal ha blir helt feil på den bilen. På 80-tallsbil må man ha 80-tallsdesign eller nøytralt design på felgene, ikke noe som ser ut som det er tatt ut av Fast'n Furious.. Ellers blir 205/40 aaaaalt for små dekk, på 17" er det 205/50-17 som blir omtrent som original rulleomkrets. 205/45-17 går med et nødskrik, men 205/40 ser bare teit ut, da det blir en "halvmeter" mellom skjermene og hjulet på sidene, hvor ikke senkingen har noen innvirkning på klaringen.

Du sier noe der. Men det blir nok mye bedre enn det er;)

Jeg har 235/45-17 på min og de overskrider orginal dimmen med 0.7% =/ Samtidig som de ser ALT for små ut

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Org. dim er 185/70/14. Dekkene blir 3.1% mindre.

Her er en link til en som har 215/40/17 på sin. Men den er ikke senka.

http://www.mopedportalen.com/forum/index.php?showtopic=94051&st=40

Ringene kjøpte jeg på ebay.de, søk etter audi tacho ringe.

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originaldimensjon på biler med turbomotor, quattro og på 200 (ikke 20v) er 205/60-15.. På akkurat samme hjulbuer..

Og så det er sagt: Det er BARE 200 20v og noen få spesialmodeller ellers som har runde hjulbuer. Vanlig 200 har samme hjulbuer som Audi 100..

Audi V8 og 200 20v som har disse. Men lå en 100 10v turbo til salgs på autodb. Den hadde runde buer bak og 200 "stuk"

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering felger

Da har jeg avbestillt felgene fra superstyling, gidder ikke å vente mer.

Kjøper heller disse felgene hos en lokal forhandler. Får en pakke til 8000,- så da er det ikke no å lure på. Levering om en uke ca.

league_102.jpg

kunne du fortalt hvor du fant denne pakken?(navnet på forhandleren).så litt interesant ut..

- 80 quattro 5e

x 85 Audi Coupe Gt

Lenke til kommentar
Del på andre sider