Gå til innhold

Stingher: Audi 100-prosjekt

Ranger emnet

Stingher

Anbefalte innlegg

Ble bra nå :D Men syns den skulle vært litt lavere forran.

Også burde du lakkere den leppa forran, siden du har lakka listene nederst på dørene. ;)

Jeg tror den vil synke litt til forran...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 376
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Funker som bare det, kjøpt på ebay.de for 300,- ink frakt.

Får med to stk nøkler med fjernkontroll, en mottakerboks, ledninger og instruksjon på tysk.

Det var litt vrient å få mottakeren til å fungere skikkelig. Men funker nå. Ekstremt god rekkevidde på den hvertfall syns jeg. Oppgitt til 50m.

Må bare få kobla den til blinklysa, så jeg ser om den låser på avstand. Må bare finne ledningen først.

Og så lurer jeg på hva jeg skal koble til på den valgfrie knappen. Tute kanskje, for å skremme folk på avstand :)

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde forresten bilen på 4 hjulskontroll idag. Kom på 1000,-. Var visst ikke så mye han måtte omstille, men merka den blei enda bedre på veien, enda mindre sporing.

Så nå må jeg få bestillt time på biltilsynet imorra. Han på verkstedet hadde ikke hørt no om at man måtte ha 4hjulskontroll for å få godkjent senk, men jeg regner vel med det ettersom BT sa det.

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde forresten bilen på 4 hjulskontroll idag. Kom på 1000,-. Var visst ikke så mye han måtte omstille, men merka den blei enda bedre på veien, enda mindre sporing.

Så nå må jeg få bestillt time på biltilsynet imorra. Han på verkstedet hadde ikke hørt no om at man måtte ha 4hjulskontroll for å få godkjent senk, men jeg regner vel med det ettersom BT sa det.

Du må ha papirer på at du har godkjent senkesett og forstillingskontroll.. Tuv papirer er også en selvfølge.. Og time hos Biltilsynet så de får kikket på bilen og om alt stemmer med papirene.. Det fikk jeg vite da jeg spurte de...

Har du alarm eller bare "alarm" ? Det jeg mener er om du bare har sentrallås? Eller alarm og sentrallås?

Og Kristian: Gå for DEFA! Bedre og litt greiere enn noe fra e.bay.. sikkert bra dette også,men DEFA har tross alt alarm! :p

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha papirer på at du har godkjent senkesett og forstillingskontroll.. Tuv papirer er også en selvfølge.. Og time hos Biltilsynet så de får kikket på bilen og om alt stemmer med papirene.. Det fikk jeg vite da jeg spurte de...

Har du alarm eller bare "alarm" ? Det jeg mener er om du bare har sentrallås? Eller alarm og sentrallås?

Og Kristian: Gå for DEFA! Bedre og litt greiere enn noe fra e.bay.. sikkert bra dette også,men DEFA har tross alt alarm! :p

Eller så kan du kjøpe Enforcer alarm. DEFA har fått mye dritt i det siste. De er ikke så bra som alle skal ha det til...

Hadde bilen min på 4hjulskontroll jeg også. 500kr inkl alt uansett :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh...gjett åkken som kommer til å slite med eu-godkjenninga! :P

jepp! Har lyst på slik du har på bilen din! virker som ordentlige saker, men frykter det koster ei halv årslønn :P hehe

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp! Har lyst på slik du har på bilen din! virker som ordentlige saker, men frykter det koster ei halv årslønn :P hehe

Enforcer har fått bedrekritikk en DEFA visstnok. Da defa'ne har hatt visse unødvendige problemer. Enforcern er enkel og grei og funker fett...Jeg har sånn!

Kosta med 1200kr..Med rabatter da sef.f.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker som bare det, kjøpt på ebay.de for 300,- ink frakt.

Får med to stk nøkler med fjernkontroll, en mottakerboks, ledninger og instruksjon på tysk.

Det var litt vrient å få mottakeren til å fungere skikkelig. Men funker nå. Ekstremt god rekkevidde på den hvertfall syns jeg. Oppgitt til 50m.

Må bare få kobla den til blinklysa, så jeg ser om den låser på avstand. Må bare finne ledningen først.

Og så lurer jeg på hva jeg skal koble til på den valgfrie knappen. Tute kanskje, for å skremme folk på avstand :)

Bruk den til å åpne bagasjen..

Eller er kanskje ikke nødvendig for dere basselskere. Er jo bare stereo der :S

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke dyr, kan se hva det kostet.. Jeg har ikke alt dilldallet til defa`n,men det er mer og få :)

ALDRI hatt problem med min. :)

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider