Gå til innhold

Stingher: Audi 100-prosjekt

Ranger emnet

Stingher

Anbefalte innlegg

• Svar 376
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kvitter meg med potta nå. Har såvidt stått på bilen så den er som ny, men den er litt for liten til bilen min. Kan sette prisen til 900,- siden jeg gav 1300,- for ei uke siden. Pm eller mail hvis noen er interessert i å kjøpe den. Se bilder tidligere i tråden.

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Nei, har ikke kommet no lengre. Har tatt av eksospotta igjen bare. Blir nok noen felger etterhvert hvis jeg får tak i litt penger :). Da kommer det sikkert litt senk også. Ser de har billige fjærer på Eiker. Tenkte på RS4-felger, tror de kan bli ganske fine. Kan få fullt 17" sett for 7000,- nytt med dekk.

Er det noen som har et bilde av en audi 100 med rs4-felger?

1033028171.24461.698.jpg

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant forresten et bilde på ebay av en audi v8 med samme felg. Er det 17" mon tro? De så veldig store ut.

V8 panser hadde også vært kult hvis jeg kunne fått tak i det billig. Men passer det rett på bilen min eller trenger jeg å skifte lykter og div?

d4_1_sbl.JPG

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Tok en kjapp photoshopping på bilen for å se hvordan felgene blir, men lurer på å kjøpe rs6 felger heller, hvis det fins til boltsirkelen min (4x108). Noen som vet?

Regner med å kjøpe felgene på sharif i oslo. Ser de har endel billige pakker der.

Før:

bilde1.jpg

Etter:

Ny felger, mørkt audi merke, hvite sideblinkers.

bilde1.jpg

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en kjapp photoshopping på bilen for å se hvordan felgene blir, men lurer på å kjøpe rs6 felger heller, hvis det fins til boltsirkelen min (4x108). Noen som vet?

Regner med å kjøpe felgene på sharif i oslo. Ser de har endel billige pakker der.

Før:

bilde1.jpg

Etter:

Ny felger, mørkt audi merke, hvite sideblinkers.

bilde2.jpg

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider