Gå til innhold

Stingher: Audi 100-prosjekt

Ranger emnet

Stingher

Anbefalte innlegg

• Svar 376
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må se om jeg kan få tak en luftfilterboks på hoggern. Hvor er det man skal lage hull hen? Har du et bilde eller no?

Har du større bilde av bilen din forresten, Audi quattro? Bare lurer på åssen audi 100 ser ut med felg og senk. Tenkte jeg skulle kjøpe non 35mm senkefjærer i løpet av sommeren serru. Og 17" RS4 felger.

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke problemer med varmluft når den er såpass åpen da? Hører du veldig forskjell på lyden?

Var borte på hogger`n nå istad og fikk tak en ekstra luftfilterboks, så skal vel prøve å bore non hull i løpet av dagen. Må bytte blinklyshendlene og, siden fjernlyset går på når jeg slår på instrumetlyset.

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da er den på plass :) Prøvde først å borre mange små hull, men da kom ikke lyden så godt fram, så da sagde jeg like så godt et stort hull i den, bare litt mindre enn ditt.

Dro godt på smilebåndet når jeg starta opp og gav litt gass ja :) Nice lyd. Mye grommere enn det var før ja.

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da er den på plass :) Prøvde først å borre mange små hull, men da kom ikke lyden så godt fram, så da sagde jeg like så godt et stort hull i den, bare litt mindre enn ditt.

Dro godt på smilebåndet når jeg starta opp og gav litt gass ja :) Nice lyd. Mye grommere enn det var før ja.

Er fin lyd når man gasser ja. :D Hvertfall på 3.gir.

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

82 MB Gelenderwagen 300Td

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritnice lyd :) Fikk prøvekjørt den idag. Folk snudde seg når jeg kom.

Fikk bytta hele settet med lysbrytere igår og så da forsvant problemet med lyset, men måtte ta av hele rattet for å komme til siden alle hendlene var i en og samme enhet.

Neste nå blir å få tak en ny bakplate, siden den som er der er så bulka og stygg, og så må jeg få pussa ned litt rust på den ene døra.

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare å bruke varmluftpistol hvis jeg skal ha av emblemene bak?

Funker sikkert det å. Men jeg brukte slik fiskesene sak, og tok av med. Antaglivis lettere det. Gikk lett på min. Bare å dra den gjennom, så var embleme av ;)

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

82 MB Gelenderwagen 300Td

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om de har noe som likner på denne andre steder enn på Norsk bildelesenter? Der skulle de nemlig ha 831,- for den. Bør ha mulighet for rødt lys så den matcher instrumentlysene. :)

http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=06595&ASP=1671356&Type=Audi&Model=100&Year=1988&Back=WA_Katalog+ASP=1671356+Type=Audi+Model=100+Year=1988+Klasse=11

06595.jpg

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider