vwgolfahs Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 det er en egensveisa intercooler / luftfilterboks med gitter slik at jeg legger KN filteret mitt inne denne ...også legger jeg svart gitter i fangerene oxo forandt boksen slik at den ikke blir synlig,men når du går litt fra bilen så kan man tydelig se det blanke kromme` gjennom gitteret=) så dette blir tøfft det=) FARGEN på bilen ble også handla inn i dag og valget på farge ble gromt=) fikk en driiiit bra pris på grunning/lakk og klarlakk....=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Så du lager en fake intercooler? Meget lurt, men strider fullstendig med min visjon da :) (dette med at man ikke skal late som man har mere enn hva man har osv osv) Men all respekt: meget bra jobb! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 jesus... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 i alle dager? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Var da voldsomt til reaksjoner her da, er liksom vitsen med et forum at man kan få kritikk på det man gjør, og kritikk er som kjent både negativ og positiv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Tror du missforstod meg VELDIG eller no... Jeg sa jo til slutt: Men all respekt: meget bra jobb! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 skjer det noe her da alex?!!!?!;) hehe.. få ut noe mere bilder a!;) Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Spent nå gitt.. Nå har den jo stått til lakk/sveising i snart 4 måneder.. Bør jo har endret hele karosseriet så lang tid som dette har tatt.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 hehe....helt riktig det du=)er MYE som har skjedd....har tatt bilder gjennom hele prosessen,så det kan jeg jo egentlig begynne å legge ut=) bilen er ikke helt ferdig,men snart!!!! arbeidet blir sinnsykt gjennomført og bra men så driiit lang tid det går ann å bruke da!!!!!!!!!det er irriterende! men men...skal få begynnt å fixe no bilder ganske fort så får dere sett hva som har skjedd og hva som skjer frem til den er ferdig=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Vi gleder oss :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 fint om du tar å bruker på bildene du legger inn, så slipper vi de jævla linkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 hehe...det ligger mere i at jeg ikke er no klepper innenfor pc lissom så om noen forklarer meg hvordan det gjøres så legger jeg heller ut bilder istedenfor dissa linkene ja=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 ok. først paster du inn linken til bildene, f.eks. http://www.vg.no (bare en tlf adresse det der..) og så setter du inn etter adressen UTEN mellomrom slik at det blir , da vises bildene :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 javel ja..=)skal prøve på dette når jeg får lagt ut bildene fra tlf min til pc`en=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 javel ja..=)skal prøve på dette når jeg får lagt ut bildene fra tlf min til pc`en=) fint, er ikke no vanskelig hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg