solrud Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 :pics :dj :biker Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 hehe--må du slappe av litt a=)hehe....det kommer kanskje bilder når bilen er helt ferdig..ekke no keen på å vise for mye av bilen før til våren når alt av treff begynner med tanke på om folk hermer og får ideer og sånt slags piss vettu=)men men..tiden vil vise=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 HAHA.. Er alt bare piss eller? Syns det er mye snakk, men lite som bekrefter det.. JA, jeg vet at du har handlet en del av Anders, men det er jo 1/10 av hva du sier her.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 stemmer det du....mye deler som ikke går gjennom Anders vettu=) jeg har vel ikke vist frem så mye av det jeg gjør med bilen og av utstyret jeg har.... det er for å holde det mest i sjul.fant ut at jeg ikke gadd å legge ut en masse bilder av bilen min her..men,den er ikke helt ferdig enda...men ha litt is i magen så kommer det kanskje noen bilder av den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 mye vits i å ha prosjekt tråd om du ikke tør å legge ut bilder må jeg si... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Tror ikke det har noe med is i magen å gjøre :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stomper Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Kan være at noen stiller seg lagelig til for å spise kråke her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Kan være at noen stiller seg lagelig til for å spise kråke her :) hæ:hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stomper Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 "Eat crow" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 denne tråden lagde jeg får lenge siden da=) skal slenge ut ett parr bilder når bilen er ferdig...men kan si at det blir gjort MYE på denne bilen...ca litt mere enn andre her på forumet=) karroserimessig er det sinnsykt mye som er gjort og det er også komplett R32 interriør +++++ kommer til å stille ut bilen på de fleste wag tregg og rudskogen neste år=) ser fram til tiden etter denna vinteren ja...=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 treff såklart=)hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 VAG* ja.. Det er ikke rart folk vil se bilder når du skryter slik skjønner du :) Folk vil gjerne ha bevis. Men bevares, tviler ikke på at det er gjort mye med bilen din... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 neida, du har sikkert vasket den.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hahaha Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 morsom du limit3d..... har bare sagdt hva jeg skal gjøre med den jeg=)og at jeg skal bygge ett av norges grommeste 4`er bygg=)bilen blir garantert å se på alle treff så om dere får se bilder nå ell ikke er lite interresant for meg..får lissom ikke så mye ut av det=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg