androiden Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Får vel legge ut bilen min her jeg da. Det er en vinrød met. 1994modell accord 2.0is med automat gir Motor: 2.0i 16v. på 131hk +Ractive superflow filter med alurør. Felger: 8x17" PLW alu - sommer / 15" Honda alu - vinter Understell: Senket 40-40 - ukjent merke Bilstereo: JVC DAB spiller. Pyle 1000w forsterker. Pyle 2x10" (500w)Boss diskanter Styling: Body Kit fra Showoff Imports (settes på til våren) Lakkerte baklykter. Fjernet noen emblem o.l. Hvite sideblinkers Interiør: Dashbord "styling" børsta alu. Gulvmatter type dørk. Momo Millennium Ratt. Håndbrekk cover (alu/krom) Nye reverse instrumenter kommer snart :) Det meste av interiøret i dashbord og rundtom er i børsta aluminium Ekstra tilbehør: Defa alarm. Defa Warm-Up Kupe-varmer Skal lakkere alle dørhåndtak, bakplate, speiler og lister til samme farge som resten når jeg skal lakkere stylingen. Bilder: Interiør (beklager dårlg bilde, skal ta mer når instrument kommer på plass) Triksa litt med baklysa Styling ligger klar :D Siter ~Honda Civic 2002 1.7 Coupe :) ~Honda Accord 1994 2.0is (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyMAn Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 NEeeei. Automat gir!! :P rå bil anyways.. få på kittet! og sot rutene;) når fikk du den? Siter http://www.bilforumet.no/accord/138037-min-accord-coup%E8-2-2ies.html 95- Accord 2.2 Coupè H22A swap 220hk;) X-91- Accord 2.0exi 16v X-93- Civic Lsi Hb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
androiden Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 NEeeei. Automat gir!! :P rå bil anyways.. få på kittet! og sot rutene;) når fikk du den? Fikk prøvd på kittet idag. kjøpte bilen for 2 år siden Siter ~Honda Civic 2002 1.7 Coupe :) ~Honda Accord 1994 2.0is (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyMAn Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 måtte du ut med hele Dasjen. for å få ut Instrumentet? husker ikke åssen eg gjorde d:/ Siter http://www.bilforumet.no/accord/138037-min-accord-coup%E8-2-2ies.html 95- Accord 2.2 Coupè H22A swap 220hk;) X-91- Accord 2.0exi 16v X-93- Civic Lsi Hb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyMAn Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 btw, Lakk Fangerene før du setter dem på:S du ødelegger dem viss du kjører med dem sånn:/ Siter http://www.bilforumet.no/accord/138037-min-accord-coup%E8-2-2ies.html 95- Accord 2.2 Coupè H22A swap 220hk;) X-91- Accord 2.0exi 16v X-93- Civic Lsi Hb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
androiden Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 måtte du ut med hele Dasjen. for å få ut Instrumentet? husker ikke åssen eg gjorde d:/ måtte ut med hele dasjen ja.. men tok ikke så lang tid som jeg hadde trodd Siter ~Honda Civic 2002 1.7 Coupe :) ~Honda Accord 1994 2.0is (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shm Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Triksa litt med baklysa Hvilke ledninger la du opp for å få lys på begge sidene i bagasjelokket? Siter - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 shm, han gjorde sikkert det samme som meg: Henta strøm fra ene lysa til det nye ved hjelp av strømtjuv.. så ny strømtjuv på det nye lyset, strekke labngs bagasjeluka å på lyset på andre siden.. veldig lett! ser hvordan det skal gjøres når du begynner ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drogen Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hvor fikk du tak i instrumentene fra ? og fines det virkelig en rumpe som passe på sedanen ? jeg finner ikke styling rumpe til den noen steder.. :/ noen tips ? finne bare til cupe.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
undefined Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Instrument panelet ditt var konge;) og stylingen var digg.. mn hvor er det billigst å kjøpe styling sett til accord? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor3gil Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Får vel legge ut bilen min her jeg da. Det er en vinrød met. 1994modell accord 2.0is med automat gir Motor: 2.0i 16v. på 131hk +Ractive superflow filter med alurør. Felger: 8x17" PLW alu - sommer / 15" Honda alu - vinter Understell: Senket 40-40 - ukjent merke Bilstereo: JVC DAB spiller. Pyle 1000w forsterker. Pyle 2x10" (500w)Boss diskanter Styling: Body Kit fra Showoff Imports (settes på til våren) Lakkerte baklykter. Fjernet noen emblem o.l. Hvite sideblinkers Interiør: Dashbord "styling" børsta alu. Gulvmatter type dørk. Momo Millennium Ratt. Håndbrekk cover (alu/krom) Nye reverse instrumenter kommer snart :) Det meste av interiøret i dashbord og rundtom er i børsta aluminium Ekstra tilbehør: Defa alarm. Defa Warm-Up Kupe-varmer Skal lakkere alle dørhåndtak, bakplate, speiler og lister til samme farge som resten når jeg skal lakkere stylingen. Bilder: Interiør (beklager dårlg bilde, skal ta mer når instrument kommer på plass) Triksa litt med baklysa Styling ligger klar :D Niice bil,,vurderer samme selv....Men hvor har du fått tak i stylingen?finner ikke selv til sedanen...:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Niice bil,,vurderer samme selv....Men hvor har du fått tak i stylingen?finner ikke selv til sedanen...:/ Body Kit fra Showoff Imports Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 shm, han gjorde sikkert det samme som meg: Henta strøm fra ene lysa til det nye ved hjelp av strømtjuv.. så ny strømtjuv på det nye lyset, strekke labngs bagasjeluka å på lyset på andre siden.. veldig lett! ser hvordan det skal gjøres når du begynner ;) Mener du å legge ledning fra ytre baklys til indre.. Er det ikke lettere å bare legge strømtyv fra skiltlyset da ? (Som ligger i bakluka) Edit: Når jeg tenker litt så... Lyset blir jo sterkere når man bramser :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optimus94 Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Hvordan er tilstanden til den orginale støtfangeren fremme? Jeg kjøper den gjerne om du vil selge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pronin Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Fikk prøvd på kittet idag. kjøpte bilen for 2 år siden Hei! Hvor fikk du tak i instrumentpanelet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg