thom6800 Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Eg har ein drømm, og det er og kjøpe ein honda accord is. men eg finner ikkje den perfekte. Kor kan eg finne honda accord is på nettet? Unntatt på Finn.no og autodb.no. Har du noken andre sider. Den accordendu hadde vasr vanvittif fin vill ha ein sån liknande ca 40mm senka helst. kan du hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ztinaldoz Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 denne bilen er det nok ikkje så mange av til salgs.. da ting å finne til denne bilen er redusert i forhold til andre biler.. hvis du skal handle bil i norge, blir nok finn.no og autodb.no nesten dei einaste plassene:P men kan jo sjekke på motorborsen.no? forum.club-honda.org? Siter -91 Honda Accord 2.2i 16v 150 hk -------------------------------------------- Regionsleder Vestlandet, Club Honda Norway Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Finn - Accord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thom6800 Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hei! Eg har ein drømm om ein bil. Det er Honda accord IS. Men eg veit ikkje kor eg kan finne den perfekte bilen som eg vil ha. Eg lurte på kor eg kan finne Honda accord IS til salgs untat å finne dei på finn.no eller autodb.no. Der er det so få IS på nettet eller?. Kan du Hjelpe meg?? Kan du sende meg noken nettsider som eg kan sjå på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thom6800 Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hei! Eg har ein drømm om ein bil. Det er Honda accord IS. Men eg veit ikkje kor eg kan finne den perfekte bilen som eg vil ha. Eg lurte på kor eg kan finne Honda accord IS til salgs untat å finne dei på finn.no eller autodb.no. Der er det so få IS på nettet eller?. Kan du Hjelpe meg?? Kan du sende meg noken nettsider som eg kan sjå på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Rubrikk.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
androiden Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 bare legger til noen bilder om hvrdan bilen ble seende ut til slutt: Siter ~Honda Civic 2002 1.7 Coupe :) ~Honda Accord 1994 2.0is (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Gjør noe med endestussene fra potta :) Sett på to stusser av chrom, ser straks litt bedre ut uten å overdrive. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
androiden Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Gjør noe med endestussene fra potta :) Sett på to stusser av chrom, ser straks litt bedre ut uten å overdrive. Solgte denne for vel 2 år siden.. Og ja, jeg bytta til en annen bakpotte etter de bildene ble tatt, men hadde ikke noen bilder av det Siter ~Honda Civic 2002 1.7 Coupe :) ~Honda Accord 1994 2.0is (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ckleiv Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Eit spørsmål. Eg har samme bil å samme styling, men eg fikk ikkje med den lista i bunnen på bakfangaren. Gjorde du ell har du laga den?? Eg kjøpte fra BS Bildeler og eg trur dei har lurt meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ckleiv Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Gjør noe med endestussene fra potta :) Sett på to stusser av chrom, ser straks litt bedre ut uten å overdrive. Lurer på kva eg skal gjere for å få fin lyd i bilen. Har ein 12 tommer pioneer, men det rister og klirrer i heile bilen. Er det noko triks for å fixe det. ???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
androiden Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Eit spørsmål. Eg har samme bil å samme styling, men eg fikk ikkje med den lista i bunnen på bakfangaren. Gjorde du ell har du laga den?? Eg kjøpte fra BS Bildeler og eg trur dei har lurt meg. Den nederste lista på bakfangeren var på når jeg fikk den ja! Siter ~Honda Civic 2002 1.7 Coupe :) ~Honda Accord 1994 2.0is (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg